Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
heb 2 ijzeren kruisen een uit de 1ste wo een uit de 2de wo heb een 2 reichsmark munt uit 1939 2 gewunde abzeichen een uit de 1ste wo een uit de 2de wo
heb nog een hj dolk(heb mn tweifels over de echthijd lijkt me een jare 70 repro een een K98 wehrmacht bajonet nummer gelijk met frog en nog mooi zwart
en die stempel van de waffen ss is ook niet orgineel
en nog een lotje foto's met 2 anciht kaarten 1 pers foto die met het grote kanon er op en de foto met marcheerende hitler jugend is een flyer allemaal orgineel op de foto van de boot na daarvan is er 1 een herdruk wel orginele negatief gebruikt en mede door de nieuwere techniek is die enen ook iets scherper om te zien
URL=http://img43.imageshack.us/i/img0034jh.jpg/][/URL]
Laatst gewijzigd door Roodstra op 18 aug 2010, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Intresse in Oa : duitse degelijkhijd
Mijn motto : Als het maar orgineel is mag ALLES
tevens ook als Aquariaan bezig
Probeer eens Ph*tobucket, daar kun je je foto's draaien, verkleinen, waterdrukken,...
Kan je ook gewoon doen als je de foto opent in Windows Commander of Verkenner....
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Nice the_beno,
heb wel een vraagje voor je de kogel die uiterst links staat, gelijkend op deze in het center heb ik ook.
maar voor wat is die eigenlijk gebruikt??
nick