Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Telt deze ook?
Mijn aanwinsten van de afgelopen 4 dagen.
Ik ben vooral blij met de broodzak, een hele nette zeer laat-oorlogse waarbij het leer niet alleen uit (blauw) webbing bestaat, maar ook uit kunstzijde (wat ook te vinden is aan de binnenkant van uniformen) daarvan vind ik denk geen tweede meer!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Momenteel ben ik nog 'on the hunt' voor spullen dus heb even geen extra afbeeldingen.
Misschien maak ik als ik terug ben wel een topic over ersatz/zeer laat oorlogse uitrusting, waarin iedereen zijn of naar spullen in kan plaatsen.
Niet rommelmarkten specifiek, al zou je het zo weleens kunnen typeren
Meeste spullen komen van plaatsen waar ik eerder al (soms via via) spul vandaan heb.
coco schreef:Momenteel ben ik nog 'on the hunt' voor spullen dus heb even geen extra afbeeldingen.
Misschien maak ik als ik terug ben wel een topic over ersatz/zeer laat oorlogse uitrusting, waarin iedereen zijn of naar spullen in kan plaatsen.
Is goed! Leuke initiatief, zo'n topic, ik zal ook zeker wat proberen bij te dragen!
En die schep is ook een mooi zeldzaam stuk. Heb je het foedraal er ook bij?
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt!
Koe op zolder nee die heb ik er jammer genoeg niet bij, maar die zijn ook erg lastig te vinden.
Toen ik deze schep kocht zat er een leren hoes omheen.