Emigreren naar Australie : mooie onklaar gemaakte Simonov ?
-
- Lid
Re: Emigreren naar Australie : mooie onklaar gemaakte Simonov ?
regering of niet, vroeg of laat is het hier toch gedaan met België.
Maar dat volledig terzijde.
Ik zeg niet dat iedereen vanaf nu illegale dingen moeten gaan doen omdat de wet hun of weet ik veel wie niet aanstaat.
Het was gewoon een opmerking van mijn kant, niet meer of niet minder.
Maar dat volledig terzijde.
Ik zeg niet dat iedereen vanaf nu illegale dingen moeten gaan doen omdat de wet hun of weet ik veel wie niet aanstaat.
Het was gewoon een opmerking van mijn kant, niet meer of niet minder.
-
- Lid
ligt en net aan wat je verzamelt als je softdrugs aan het verzamelen bent heb jejurgen schreef:Ik heb wel eens gehoord dat iemand was opgepakt omdat die granaten verkocht uit WO2, daar had de nederlandse politie schijnbaar nog nooit van gehoord...
Ik zou niet graag verzamelaar zijn in nederland heb ik de indruk.
hier echt geen problemen, maar als je niet helemaal volgens de wet
omklaar gemaakte wapens wel.
Maar ik had weer eens een idee, dat betekend dat je ook geen
M1911 pistol mag hebben. Maar mag je dan wel een revolver
hebben of niet want is die wel helemaal semi automatisch?
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.
zie je wel mams je kan ook anders oud worden.

- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Voor revolver geldt hetzelfde verhaal. Tenzij je natuurlijk zo'n hele oude, handmatige hebt (denk ik).sydney schreef:ligt en net aan wat je verzamelt als je softdrugs aan het verzamelen bent heb jejurgen schreef:Ik heb wel eens gehoord dat iemand was opgepakt omdat die granaten verkocht uit WO2, daar had de nederlandse politie schijnbaar nog nooit van gehoord...
-
- Lid
thx voor het antwoord dacht het eigenlijk aliknowdintoo schreef:Voor revolver geldt hetzelfde verhaal. Tenzij je natuurlijk zo'n hele oude, handmatige hebt (denk ik).sydney schreef:ligt en net aan wat je verzamelt als je softdrugs aan het verzamelen bent heb jejurgen schreef:Ik heb wel eens gehoord dat iemand was opgepakt omdat die granaten verkocht uit WO2, daar had de nederlandse politie schijnbaar nog nooit van gehoord...

Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

-
- Lid
Iets is beter dan nietsalex schreef:Nee, wij hebben een goede regering wil je zeggencoco schreef:quote]Ja inderdaad Jurgen wat loop je moeilijk te doen, jullie hebben niet eens een regering, maar dat terzijde.

Alsof wij verschil merken in belgië of wij nu een regering hebben of niet

mvg kenny
gezocht: -binnen helm m1
-origineel duits kin riempje
-us sneeuw camo broek
gezocht: -binnen helm m1
-origineel duits kin riempje
-us sneeuw camo broek
-
- Lid
Nee, een revolver valt onder semi-automatisch en mag alleen als hij volgens de Nederlandse wet onklaar is gemaakt (doormidden gezaagd). Of je moet uiteraard een verlof er voor hebben.iknowdintoo schreef: Voor revolver geldt hetzelfde verhaal. Tenzij je natuurlijk zo'n hele oude, handmatige hebt (denk ik).
Hoezo zeg je altijd 'denk ik', als je nou alleen eens antwoord als je het zeker weet, dan breng je nog een bijdrage aan dit forum. Als iedereen gaat zeggen wat die denkt (met name wat betreft originaliteit van items) krijg je één zootje waardoor het niveau van dit forum flink zakt, maar dat terzijde!
-
- Lid
Door midden gezaagt bedoel je dan de loop? (zoals jullie al merken heb ik er geen verstand vandennisb schreef:Nee, een revolver valt onder semi-automatisch en mag alleen als hij volgens de Nederlandse wet onklaar is gemaakt (doormidden gezaagd). Of je moet uiteraard een verlof er voor hebben.iknowdintoo schreef: Voor revolver geldt hetzelfde verhaal. Tenzij je natuurlijk zo'n hele oude, handmatige hebt (denk ik).
Hoezo zeg je altijd 'denk ik', als je nou alleen eens antwoord als je het zeker weet, dan breng je nog een bijdrage aan dit forum. Als iedereen gaat zeggen wat die denkt (met name wat betreft originaliteit van items) krijg je één zootje waardoor het niveau van dit forum flink zakt, maar dat terzijde!

-
- Lid
Nee, niet de loop alleen, in z'n geheel doormidden gezaagd.merkloos schreef:Door midden gezaagt bedoel je dan de loop? (zoals jullie al merken heb ik er geen verstand vandennisb schreef:Nee, een revolver valt onder semi-automatisch en mag alleen als hij volgens de Nederlandse wet onklaar is gemaakt (doormidden gezaagd). Of je moet uiteraard een verlof er voor hebben.iknowdintoo schreef: Voor revolver geldt hetzelfde verhaal. Tenzij je natuurlijk zo'n hele oude, handmatige hebt (denk ik).
- Alex
- Beste Signature 2007
Oftewel: Verneuk je wapen door hem doormidden te laten zagen. Natte vinger in je oog, dan flikker ik hem nog liever de plomp in of dump hem ergens bij een museum voor de deur 

Retreat?!? We're just advancing in another direction..
-
- Lid
dat is echt zonde dan heb ik hem nog liever illegaal in mij tuin begraven dan dat. Dan
dump ik hem wel bij een museum voor de deur dat museum gangers kunnen bekijken.
Dat is echt zonde.
dump ik hem wel bij een museum voor de deur dat museum gangers kunnen bekijken.
Dat is echt zonde.
- michiel01
- Lid
je bent wel erg goed in mensen napraten zeg. 

-
- Lid
Alex, Merkloos, ik weet niet wat de bedoeling van jullie bericht is?
Heb ik ergens gezegd dat jullie dit moeten doen? Ik geef alleen aan hoe de wet is.
Heb ik ergens gezegd dat jullie dit moeten doen? Ik geef alleen aan hoe de wet is.
-
- Lid
Nee het is ook geen persoonlijke aanval tegen over jou. Wedennisb schreef:Alex, Merkloos, ik weet niet wat de bedoeling van jullie bericht is?
weten dat de wet er zo is en klagen een beetje over dat het
zonde is. Maar no offence tegen over jou.
Heerlijk na praten van andere mensen
-
- Lid
je kan hem nog altijd aan iemand in België geven, daar doen ze er niet zo moeilijk over, of je geeft hem aan een kennis in België die hem voor je kan verkopen
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Dit topic is een jaar oud. Ik denk dat een reactie nu weinig nut meer heeft.wallienator schreef:je kan hem nog altijd aan iemand in België geven, daar doen ze er niet zo moeilijk over, of je geeft hem aan een kennis in België die hem voor je kan verkopen