Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier nog maar een stukje collectie van mij. Mijn Duitse Heer soldaat. Zo goed als compleet. Wil er alleen nog wat extra dingen bij hebben voor iets meer details.
Nico Roelofs schreef:Hier nog maar een stukje collectie van mij. Mijn Duitse Heer soldaat. Zo goed als compleet. Wil er alleen nog wat extra dingen bij hebben voor iets meer details.
Zoals , Nico , ik zou de kaartentas er af halen en de broodzak naar voren schuiven.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
ammo schreef:Zoals , Nico , ik zou de kaartentas er af halen en de broodzak naar voren schuiven.
Nee heb bewust de kaartentas erop gedaan omdat ik wat variatie in mijn uniformen wil. Anders heb ik bijna weer exact dezelfde uitrusting set als op mijn andere en dat wil ik niet. Daarnaast heeft hij de rang van een één of andere Gefreiter dus een kaartentas kan er ook wel op.
ammo schreef:Zoals , Nico , ik zou de kaartentas er af halen en de broodzak naar voren schuiven.
Nee heb bewust de kaartentas erop gedaan omdat ik wat variatie in mijn uniformen wil. Anders heb ik bijna weer exact dezelfde uitrusting set als op mijn andere en dat wil ik niet. Daarnaast heeft hij de rang van een één of andere Gefreiter dus een kaartentas kan er ook wel op.
omgitsme schreef:Ziet er goed uit Nico !
Bedankt!
Wat je wil, alleen de kaartentas hoort niet zo te zitten .
Dat maakt toch vrij weinig uit. Genoeg foto's te vinden als je een beetje boeken doorbladert waar ze de uitrusting op allerlei manieren dragen. Alhoewel ik zelf een kaartentas met een passantjes zou doen. En een holster erbij.
Bedankt! Ja er zijn een paar dingen veranderd. Heb pas een Nahkampfmesser gekocht. Die heb ik op mijn Sumpf "pop" gedaan en aangezien ik het toen iets te druk vond worden op die pop is er een kijker naar deze pop gegaan. Maar er gaat nog wel meer veranderen aan deze pop. Maar doe lekker rustig aan.
Ja zeker een hele mooie! Ben er eerst wel 5x voorbij gelopen voordat ik hem pas echt goed ging bekijken. Maar die zit dus op mijn Sumpf pop en niet op deze.