heb jij een mp44 dan ?
zijn AK47 in jou beleving ook recht dan...
duik nog maar eens effe terug in de boeken

Ik ken nu niet erg veel van wapens, maar een mp44 magazijn is wel degelijk krom hoor, zie je op de foto ook goed.iknowdintoo schreef:En toch zijn MP44 magazijnen recht.
Het zijn ook gewoon MP40 tassen, vraag me niet waarom een kerel met een MP44 die heeft...maar er waren voor MP44's aparte magazijnen + de MP44 magazijnen passen never in een MP40 magazijn tas.iknowdintoo schreef:Oeps, ik bedoelde magazijntassen. In ieder geval, ik hoef geen MP44 te hebben om te weten dat de tassen hiervoor recht waren.
dat jij geen verschil ziet tussen de mp44 en de Mp40 tassen, wil niet zeggen dat ze er niet zijn makker !iknowdintoo schreef:Ik zie geen verschil tussen MP44 tassen en de tassen op foto 9. Maar natuurlijk is dit vrij moeilijk te zien, en ik wil niet zeggen dat ik nu een absolute expert ben op het gebied van magazijntassen.
Lijken me Beretta's. Die hebben wel een iets korter magazijn maar verder zijn ze qua afmeting min of meer gelijk.killingspree schreef: daarnaast zie ik een paar foto's verder iets van een ppsh achtig iets met inderdaad mp40 tassen.
Die magazijnen kunnen ombouw zijn. ( exacte wapen weet ik niet )