Bedankt Sipke! Mocht je de zooi weer eens in het echt willen zien dan ben je altijd welkom om weer eens langs te komen!Haplo schreef:Je weet het Nico,
Het ziet er geweldig uit.
Pracht collectie.
Bedankt Rutger! Ben ook wel blij met hoe hij er nu bij staat al heb ik toch weer een paar ideeën in mijn kop zitten waardoor weer het 1 en ander gaat veranderen op termijn.rutger schreef:Dat is een beste pop Nico. Ziet er strak uit
Ja vind ik ook! Je ziet tenslotte veel Britten en Canadezen op originele foto's met dergelijke scheppen lopen. Zijn ook veel fijner dan de kleine entrenchment tool.mgschutze schreef:Mooi Nico, de schep maakt het altijd af.
Is dat een origineel gemonteerd jasje?
Zodra het weer wat beter wordt en de dagen wat langer Nico.Nico Roelofs schreef:Bedankt Sipke! Mocht je de zooi weer eens in het echt willen zien dan ben je altijd welkom om weer eens langs te komen!Haplo schreef:Je weet het Nico,
Het ziet er geweldig uit.
Pracht collectie.
Ja meer ruimte zeker?Nico Roelofs schreef:Bedankt Rutger! Ben ook wel blij met hoe hij er nu bij staat al heb ik toch weer een paar ideeën in mijn kop zitten waardoor weer het 1 en ander gaat veranderen op termijn.rutger schreef:Dat is een beste pop Nico. Ziet er strak uit
Ja precies, anders is het niet te doen. Keer weer mountainbiken of met de beurs in Duiven!Haplo schreef:Zodra het weer wat beter wordt en de dagen wat langer Nico.
Wordt uiteraard weer een combi bezoek.![]()
Ja meer ruimte zeker?![]()
Staat schitterend spul tussen.
Zo ontzettend jammer dat de collectie nu niet volledig tot zijn recht komt.
Aankomende zondag in toertocht in Malden trouwens! Voor jou wel een eind rijden, maar is een zeer mooie tocht, veel hoogte meters. Wordt wel zwaar want het is erg modderig.Haplo schreef:Zal biken worden uiteraard.![]()
Tja een beetje rouleren met de kleding is toch het enigste wat je kan doen om wat afwisseling te krijgen.
Hoewel dat ook lastig is lijkt me.
Vrij krap.