Luftwaffe Camo

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
Jongens, Sorry...
hoevaak moet ik dat nu nog zeggen.
blijven we hier nog over door gaan.

hier

Afbeelding
Afbeelding

hebben jullie wat te kijken.

zijn we nu weer vriendjes, of gaan er nu nog een aantal andere op door....

Laat mij ook eens effe niet zo goed in mij vel zitten... dat hele gezeik ben ik onderhand zo moe. eerst die sjit met die zielige Willem, nu dit, jongens. Het lijkt me gewoon leuk om eens af en toe te delen. maar ik val in herhaling. dus hier laat ik het bij.

Nogmaals SORRY

ik hoop dat het zo onderhand goed is !!! :(
Laatst gewijzigd door killingspree op 22 dec 2008, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter F
Lid
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:57

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door Peter F »

Das maar goed ook, want ik hoopte stiekem dat je dat zou doen. Door de reacties in het topic heb je vast wel gemerkt dat je gedrag niet als normaal werd beschouwen. Dat je niet lekker in je vel zit/zat is natuurlijk ganz scheisse. Maarja je hebt het recht om mijn post niet leuk/goed te vinden, maar ik vind het persoonlijk niet gezond als je heftig reageert, omdat men niet kwijlend reageert op je mooie helm. Misschien moest men langer dan 24 uur bijkomen na het zien van die extreem mooie helm(en)? Niet iedereen is in de positie om zulke items aan te schaffen...
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

Thanks Peter,
Belediging weer goed gemaakt.
Klopt wat je zegt, maar ik denk dat ik hier nog wel 15 keer sorry kan gaan zitten zeggen maar ik denk dat mijn punt reeds is gemaakt niet ?

8)
Peter F
Lid
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:57

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door Peter F »

killingspree schreef:Thanks Peter,
Belediging weer goed gemaakt.
Klopt wat je zegt, maar ik denk dat ik hier nog wel 15 keer sorry kan gaan zitten zeggen maar ik denk dat mijn punt reeds is gemaakt niet ?

8)
Denk dat iedereen zijn punt wel gemaakt heeft 8)

Overigens, knappe verzameling helmen! FF vraagje tussendoor: weet jij of Meindert nog verzameld? Of gestopt?
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

Ik weet dat hij alles heeft verkocht...
maar ja, het is soms de vraag of dat zo blijft maar hij zat er net zoals ik helemaal door heen.
Er is veel te veel gezeik de laatste tijd, niet alleen hier, maar op heel veel plaatsen.
Ik heb ruim 70% van mijn verzameling weg gedaan onder tussen en me zoals in mijn eigen topic omschreven staat een Oldtimer gekocht...
Daar steek ik veel energie in maar nu in de donkere avonden voor kerst..... VERVEEL JE JE DE PLEURIS EN KRIJG JE GEEN RUK GEDAAN ;) haahah
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

op één of andere manier de foto doet het maar half... :?

Afbeelding
Afbeelding
Peter F
Lid
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:57

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door Peter F »

killingspree schreef:Ik weet dat hij alles heeft verkocht...
maar ja, het is soms de vraag of dat zo blijft maar hij zat er net zoals ik helemaal door heen.
Er is veel te veel gezeik de laatste tijd, niet alleen hier, maar op heel veel plaatsen.
Ik heb ruim 70% van mijn verzameling weg gedaan onder tussen en me zoals in mijn eigen topic omschreven staat een Oldtimer gekocht...
Daar steek ik veel energie in maar nu in de donkere avonden voor kerst..... VERVEEL JE JE DE PLEURIS EN KRIJG JE GEEN RUK GEDAAN ;) haahah
Oldtimers zijn altijd leuk. Welk gezeik is er dan allemaal geweest? Toch niet de eeuwenoude discussie over originaliteit en repro's? Zijn allemaal van die kinderkes van 12-14 die je gewoon moet erschiessen :lol: Wel jammer van Meindert, had mooie dingetjes.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

Nou ja, wat er allemaal gebeurt is ga ik niet nog eens uit de put trekken.
Alles draait in deze wereld om Origineel of Fake... daarnaast om Jalouzie en Respect. Ergens daarin zit een grote zwarte kloof waar inderdaad een aantal demonen leven die ook zeggen ze verzamelen met een gevorkte tong spreken.
En dergelijke "bed time" stories.
Inderdaad, diverse van die figuren vallen in de door jou genoemde catagorie... net komen kijken en reeds alle kennis en ervaring voor handen. Erg knap gezien het feit dat ik er alleen al 15 jaar over doe....
Tja Meindert, zeker jammer, goeie gast, goed materiaal en inderdaad ook het getouwtrek tussen good and evil dood moe...
ammo
Lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door ammo »

killingspree schreef:op één of andere manier de foto doet het maar half... :?

Afbeelding
Afbeelding


Mooie collectie potten 8) , ik zou van iedere helm wel iets meer willen zien
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door S1991 »

Zoals al op het roermondforum gezegt. Ik moet maar eens stoppen met kwijlen naar die mooie potten :yes: :lol:
Maar laat je niet gek maken op dit forum ;) Is bijna overal helaas :( Maar gelukkig zitten er nog mensen tussen die 'normaal' praten en uitleg geven.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door anti repro »

ik durf het bijna niet te vragen.... alles origineel ?? :?: :lol:

wat un schone helme heb ge daar !!! (op zun limburgs)

Ik heb as motto: verzamelen doe je voor jezelf en heb schijt aan wat anderen daarvan vinden. Als ze het mooi vinden prima, indien niet mooi ook prima, indien ze het niet origineel vinden zonder dat ze dit op een fatsoenlijke en vakkundige manier kunnen onderbouwen hecht ik echt geen waarde aan deze oordelen(de zgn forum-papegaaien. Kritiek indien onderbouwd is prima.

Dus killingspree: ga van jezelf uit. verzamelen is een wereld apart waar nijd en jaloezie hoogtij vieren.
De een zijn dood is de ander zijn brood.
Zo verdoemen ze iemand maar staan wel vooraan als er iets te koop is bij diegne. Laat me niet lachen.

Oh ja... prachtige verzameling waar ik zeker enkele potjes nader zou willen bekijken.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door killingspree »

uiteraard is alles 100% origineel !
Anders zou ik de hele kamer vloer wel met helmen kunnen bedekken...
misschien neem ik straks nog een keer de tijd om nog wat te posten.
Mochten jullie in de buurt zijn, zijn jullie ( behalve een paar mensen ) uiteraard welkom om ze in de vuisten te komen bekijken.

groeten van niels
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door S1991 »

killingspree schreef:Mochten jullie in de buurt zijn, zijn jullie ( behalve een paar mensen ) uiteraard welkom om ze in de vuisten te komen bekijken.
groeten van niels
Nou, wanneer zou ik eventueel kunnen komen? Mits mijn vader me wil brengen eventueel :P
Wil zeker wel eens je potjes in het echt bekijken.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door Haplo »

Mooie tafel ornamenten Niels.
Jammer dat ik een eind uit de buurt woon.
Had ze wel eens willen zien in real life.
Mvg/Best regards, Sipke
Peter F
Lid
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:57

Re: Luftwaffe Camo

Bericht door Peter F »

omgitsme schreef:Nou, wanneer zou ik eventueel kunnen komen? Mits mijn vader me wil brengen eventueel :P
Wil zeker wel eens je potjes in het echt bekijken.
Doet u vooraf uw huiswerk? :lol: :lol:
Plaats reactie