Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben nu ongeveer 1 jaar bezig met het verzamelen van militaria en bij deze wil ik mijn verzameling openbaar stellen. Hij is wel erg klein maar ik ben wel pas 13 (nu 14 )
Hier de foto's :
(meerdere foto's van andere objecten volgen)
Duits WO2
Ik heb nog een Duitse helm maar ik ben nog bezig de verf er af te halen omdat hij is overgespoten.
Nederlands WO2
Laatst gewijzigd door Westwall op 27 nov 2009, 22:58, 6 keer totaal gewijzigd.
Leuke verzameling man! Al goed bezig voor je leeftijd.
Mocht je ooit je oranje verzetsarmband wegdoen, mag je me trouwens altijd even een berichtje sturen.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Bedankt voor de reactie!
Ik doe de armband liever niet weg want hij is van mijn opa geweest Maar volgens mij is de armband van de b.s.
Ik heb er zelfs twee.
Westwall schreef:Bedankt voor de reactie!
Ik doe de armband liever niet weg want hij is van mijn opa geweest Maar volgens mij is de armband van de b.s.
Ik heb er zelfs twee.
Nee precies, dan moet je 'm zeker houden! Nooit familiestukken wegdoen natuurlijk Ja, ik bedoelde eigenlijk ook BS.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Al aardig op weg Jan. Ziet er goed uit.
Heb je op het moment alleen 'vitrine' gerief of ook kleding?
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
omgitsme schreef:Al aardig op weg Jan. Ziet er goed uit.
Heb je op het moment alleen 'vitrine' gerief of ook kleding?
Grt
Bedankt.
Nee nog geen uniform maar ik ben van plan een duitse overjas met zeltban aan te schaffen want een buste heb ik al
Nog even sparen dus
Ah oke. Iets m.b.t. Limburg wo2? Of gewoon een Duitse infanterist met een overjas en zeltbahn om?
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Je moet ergens mee beginnen, iedereen begint klein en als je er serieus mee omgaat en ik zie niet in waarom een Duitser met een Seltbahn om niet in Limburg gepositioneerd kan zijn, ik heb period foto's genoeg uit limburg gezien waarbij een complete eenheid van de LW met een zeltbahn om liep. De foto was dan wel genomen in N-Limburg (ik kom niet op de naam van de plaats, vlakbij Milsbeek iig).
Je bent goed bezig voor een 13-jarige, lijkt op mijn collectie van rond die tijd....
Ga zo door en dat het mag groeien tot een collectie zoals jij hem wilt!
michiel01 schreef:Jan trek je niets aan van die synische posts.
Je moet ergens mee beginnen, iedereen begint klein en als je er serieus mee omgaat en ik zie niet in waarom een Duitser met een Seltbahn om niet in Limburg gepositioneerd kan zijn, ik heb period foto's genoeg uit limburg gezien waarbij een complete eenheid van de LW met een zeltbahn om liep. De foto was dan wel genomen in N-Limburg (ik kom niet op de naam van de plaats, vlakbij Milsbeek iig).
Je bent goed bezig voor een 13-jarige, lijkt op mijn collectie van rond die tijd....
Ga zo door en dat het mag groeien tot een collectie zoals jij hem wilt!
Bedankt voor de reactie!
Maar ik denk dat omgitsme het echt niet kwaad of onaardig bedoelde...