Dat probleem heb ik ook altijd, beetje zonde van de itemsEn op een tafel, dan liggen ze bij mij binnen een dag bedolven onder de boeken e.a

Mooie collectie Jan, vooral de bidprentjes en de manier waarop het is uitgestald! Ga zo door.
Dat probleem heb ik ook altijd, beetje zonde van de itemsEn op een tafel, dan liggen ze bij mij binnen een dag bedolven onder de boeken e.a
Ik ben dan niet erg thuis in Duits maar dit is naar mijn mening ook een repro. Zeer beroerd afgewerkt.Westwall schreef:Ik heb deze gekregen van een verzamelaar die wel verstand van zaken heeft. Hij zei dat deze origineel was. En wat betreft de barsten, die zitten er wel inDe doodskop is gemaakt van een lichtmetaal, misschien wel aluminium. Zijn er nog meer mensen met een mening over deze doodskop?
Ik zie de barsten ook. Misschien zou het helpen als je een foto zou maken zonder flits?Westwall schreef:Ik heb deze gekregen van een verzamelaar die wel verstand van zaken heeft. Hij zei dat deze origineel was. En wat betreft de barsten, die zitten er wel inDe doodskop is gemaakt van een lichtmetaal, misschien wel aluminium. Zijn er nog meer mensen met een mening over deze doodskop?