Jan Heemels' collectie (nieuwe foto's van vitrine pag.8)
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Re: Westwall' collectie (nieuwe updates 28-04-2009)
Leuke aanwinsten Jan. 

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- nivek
- Lid
Leuke aanwinsten Jan,
vooral de Km dolk is een mooie aanwinst.
vooral de Km dolk is een mooie aanwinst.
- Westwall
- Lid
- Westwall
- Lid
Hier nog een aantal (portret)foto's. De eerste 4 zijn van de zelfde Kriegsmarineman:

- S1991
- Lid
- Contacteer:
Nette aanwinsten Jan.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
-
- Lid
- ijstheepak
- Lid
Erg mooi.
Mvg Jordi.

Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
- Westwall
- Lid
- Westwall
- Lid
Hallo,
Ik ga vanaf nu me alleen nog maar focussen op het verzamelen van bidprentjes, foto's en spullen uit WOII mbt Limburg.
Hier zijn alvast een aantal nieuwe aanwinsten:
Foto's Monschau (Eifel):

Duitse Kradmelder met de bekende overjas.

Bidprentjes streekgebonden:

Bidprentje van een soldaat uit een panzerregiment. Hij is geboren in Tüddern (Selfkant, nog geen kilometer van de Limburgse grens af) en is gesneuveld
in Italië door bomsplinters.

Bidprentje van een kanonier. Hij is geboren in Sittard in Limburg en is bij de Wehrmacht gegaan. Dus een Nederlandse vrijwilliger! Hij sneuvelde in het oosten.

Bidprentje van een luftwaffe soldaat (waarschijnlijk flak). Hij is geboren in Mönchen Gladbach, vrij dicht aan de grens van Limburg. Hij is overigens ook in Monchen Gladbach omgekommen in een lazeret. Hij vocht oa ook in de Balkan.
Ik ga vanaf nu me alleen nog maar focussen op het verzamelen van bidprentjes, foto's en spullen uit WOII mbt Limburg.
Hier zijn alvast een aantal nieuwe aanwinsten:
Foto's Monschau (Eifel):

Duitse Kradmelder met de bekende overjas.

Bidprentjes streekgebonden:

Bidprentje van een soldaat uit een panzerregiment. Hij is geboren in Tüddern (Selfkant, nog geen kilometer van de Limburgse grens af) en is gesneuveld
in Italië door bomsplinters.

Bidprentje van een kanonier. Hij is geboren in Sittard in Limburg en is bij de Wehrmacht gegaan. Dus een Nederlandse vrijwilliger! Hij sneuvelde in het oosten.

Bidprentje van een luftwaffe soldaat (waarschijnlijk flak). Hij is geboren in Mönchen Gladbach, vrij dicht aan de grens van Limburg. Hij is overigens ook in Monchen Gladbach omgekommen in een lazeret. Hij vocht oa ook in de Balkan.
-
- Lid
Re: Westwall' collectie
Leuke aanwinsten weer 

Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
-
- Lid
-
- Lid
de aanwinsten blijven maar binnenstromen. je verzameling groeit echt snel! waar haal je die spullen allemaal vandaan? beursen en rommelmarkten?
- Westwall
- Lid
Bedankt mensen!
Ik heb denk ik gewoon geluk. Deze (voor mij bijzondere bidprentjes) heb ik bijv. gekocht op een rommelmarkt voor 2 euro per stuk
Als je zo nu en dan rommelmarkten afgaat en goed oplet, kun je nog veel leuks binnenhalen. Maar ook op ebay en marktplaats is er nog genoeg leuk spul voor weinig te vinden
Ik heb denk ik gewoon geluk. Deze (voor mij bijzondere bidprentjes) heb ik bijv. gekocht op een rommelmarkt voor 2 euro per stuk

Als je zo nu en dan rommelmarkten afgaat en goed oplet, kun je nog veel leuks binnenhalen. Maar ook op ebay en marktplaats is er nog genoeg leuk spul voor weinig te vinden

-
- Lid
Hahaha geluk zegt tie dan, nou dan heb je er ook echt veel van.
Spreek je nog wel op msn

Spreek je nog wel op msn
-
- Lid
Je moet gewoon goed zoeken en 'graven' + weten wat er allemaal te vinden dus dat je geen fanatasie troep kooptdavid879 schreef:Hahaha geluk zegt tie dan, nou dan heb je er ook echt veel van.![]()
Spreek je nog wel op msn

Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!