Weinig tot geen onderbouwing en meenings verschillen / ruzies die in posts uitgevochten worden...
Om deze lijn maar even door te trekken, nieuwe leden die binnen de korste keren veel post's hebben maar vrijwel zonder inhoud etc. Of er wordt zomaar wat geroepen qua determinatie. Dit valt me de laatste tijd steeds meer op.(Geef toe heb zelf ook nog weinig verstand van zake maar waag me ook niet aan vragen over orgineel of repro). Maarja genoeg geklaagd, misschien kan een mod hier de onzin post's die niks met dit onderwerp te maken hebben verwijderen als dat mogelijk is.utmi schreef:Triest, dit is het collectietopic van Jim en dan krijg je al dit![]()
door dit soort onzin hebben velen (verzamelaars) geen zin meer in dit forum
Weinig tot geen onderbouwing en meenings verschillen / ruzies die in posts uitgevochten worden...
Misschien is dit iets voor in je collectie die je 30 jaar lang hebt opgebouwd?jantje beton schreef:zeer mooie collectie alleen jammer van die repro armband "theodor eicke "
maar ja in taiwan maken ze het ook zo mooi na
Dit kun je ook zelf doen. Staat namelijk een X'je bij je post.mtdr schreef: Maarja genoeg geklaagd, misschien kan een mod hier de onzin post's die niks met dit onderwerp te maken hebben verwijderen als dat mogelijk is.![]()
Aanwinsten zijn er wel. De grotere of bijzondere aanwinsten post ik hier vaak wel bij. Ik heb eerlijk gezegd nooit een idee wat het wordt of iets op het oog. Maar net wat ik tegenkom, dus het kan echt alles zijnomgitsme schreef:Dit kun je ook zelf doen. Staat namelijk een X'je bij je post.mtdr schreef: Maarja genoeg geklaagd, misschien kan een mod hier de onzin post's die niks met dit onderwerp te maken hebben verwijderen als dat mogelijk is.![]()
En inderdaad mooie verzameling Jim, ben ook benieuwd naar je volgende aanwinst. Al enig idee wat het misschien gaat worden?
Ooit!Skylighter schreef:Je was toch bezig met een VW-Schwimmwagen type 166?