Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Graag jullie mening (ook over een richtprijs) ivm een eventuele verkoop van oa onderstaande helmen. Ook eventuele adressen van kenners op dit gebied waar ik voor info terecht kan zijn welkom.
Dat baseren wij op de kwaliteit van de helmen, eigenlijk kan je het geen kwaliteit noemen.
De helmen zijn overgeverfd en voorzien van Repro decals.
Waarschijnlijk is alleen de schaal orgineel maar meer ook niet.
Inderdaad, deze foto's beloven weinig goeds.
De middelste valt sowieso in de categorie kitsch.
Evenals het gaas op de bovenste, de verf en decal kan ik vanaf deze foto niet beoordelen.
De verf van de onderste helm lijkt ook nergens op, maar het lijkt of er nog een kinriempje zit? Betere foto's
Aan de rivetten te zien zitten er nog binnenwerken in, mochten deze origineel zijn dan zal de prijs toch al snel verdrievoudigen, aangezien die makkelijk voor 30 euro en meer verkocht worden.
Moest ik jou zijn he, dan zou ik de verf en decals eraf halen (toch zeker bij de laatste) 2 en ze dan zo verkopen, een mooie harde pot levert makkelijk 40-50 euro op en een origineel binnenwerk ook al wat zoals eerder gezegd.