Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een tijdje niets meer gekocht, maar ben langzaam weer wat dingetjes aan het kopen. Hier mijn nieuwe aanwinsten:
Kepie, weet iemand of dit zilverdraad is of gouddraad. Ik heb een kepie met gouddraad ernaast gelegd maar hij is echt veel lichter. Dit kan toch niet verkleuren?
iknowdintoo schreef:Mooie Arisaka en kijker! Die zijn zeker wel vrij zeldzaam?
Arisaka's zijn niet zeldzaam hoor. Je ziet ze hier alleen niet vaak. En die kijkers al helemaal niet, deze mist alleen het verlengstukje waar het oog tegenaan rust.
iknowdintoo schreef:Hmm, waarom zijn die kijkers (daar doelde ik op) dan helemaal niet zeldzaam? Lijkt me dat het geen standaard-uitrusting is voor een GI Jap..
Ik heb het een beetje verkeerd geformuleerd, sorry daarvoor. Die scopes zie je niet vaak compleet, vaak mist die attachement
michiel01 schreef:zeer nette aanwinsten, de kokarde van je kepi lijkt mij het meest op verkleurd gouddraad (als dat kan...) want het is wel erg licht.
Allereerst top aanwinsten! Erg mooi!
Dan over de kokarde. Het betreft hier geen goud of zilverdraad. Goud of zilver zijn namelijk metalen en deze verkleuren niet. Als ik het hier zo zie is er gebruik gemaakt van een zijde achtige draad in 2 verschillende kleuren. Draad klinkt misschien een stuk minder interessant maar als het inderdaad zijdedraad is, is het minstens even duur geweest als een kokarde van zilver of gouddraad.
Hoe voelt de kokarde aan? Zijde voelt zacht aan, zilver en/of gouddraad koud en hard.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
michiel01 schreef:zeer nette aanwinsten, de kokarde van je kepi lijkt mij het meest op verkleurd gouddraad (als dat kan...) want het is wel erg licht.
Allereerst top aanwinsten! Erg mooi!
Dan over de kokarde. Het betreft hier geen goud of zilverdraad. Goud of zilver zijn namelijk metalen en deze verkleuren niet. Als ik het hier zo zie is er gebruik gemaakt van een zijde achtige draad in 2 verschillende kleuren. Draad klinkt misschien een stuk minder interessant maar als het inderdaad zijdedraad is, is het minstens even duur geweest als een kokarde van zilver of gouddraad.
Hoe voelt de kokarde aan? Zijde voelt zacht aan, zilver en/of gouddraad koud en hard.
sorry voor de later reactie, maar het is keihard. Misschien is het wel strak gespannen maar het is zeker niet zacht.