Mijn nieuwste aanwinst.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door coco »

@alle reacties bedankt, en ik snap best jullie punten maar ik blijf erbij dat hij op de voorkant het beste zit.
@ Doornewaard, Je hebt helemaal gelijk, nu is het gelukkig (nog) niet uit de hand gelopen, maar ik wil verder geen risico riskeren.

Dus nogmaals de vraag: Mag hij AUB op slot, ik weet meer dan genoeg.
BEDANKT!

mvg,
coco
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door Nick U »

haal dan ff de plaatjes eraf, dan kunnen er in ieder geval geen verhitte discussies meer komen ;)
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
matthewGrunn
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 apr 2009, 17:40
Locatie: Groningen

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door matthewGrunn »

hartstike mooi man _/-\o_
World War 2 Collector
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Mijn nieuwste aanwinst.

Bericht door sobel »

Doornewaard schreef:Ik vraag me eigelijk af waarom een mod hier nog geen slotje op gezet heeft. De topicstarter vraagt 3 dagen geleden al om een slotje. Ik snap wel dat het niet altijd ala minuut kan, maar na 3 dagen nog niet?. Voor het zelfde geld was dit topic ook uit de hand gelopen.

Omdat wij vinden dat er ruimte moet zijn voor discussie, het is makkelijk om zomaar alle topics te sluiten waarvan de starter de kritiek niet van kan verdragen. Echter zou dit de geloofwaardigheid van dit forum weghalen. Tevens vind ik dat een topicstarter zelf de verantwoording heeft over het topic dat hij-zij opent, het moet niet een simpel wegwerp onderwerp worden.


Maar aangezien deze topicstarter de boel al heeft geedit (wat hij zelf moet weten, begrijp me niet verkeerd)

locken we dit op.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten