Was het maar waar, ik ben al aan het kijken of ik zo hier en daar nog een beetje kan opeisen maar in de hoek staan ze mooi weggestoptKugelblitz schreef:Heb je inmiddels een aparte kamer voor je militaria, of slaap je et ook?

Dat kepie had je al eerder gezienkoe op zolder schreef:Je weet wat ik er van vind maar ik zeg het nog maar een keer: G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!
Supertof, uw spullen zijn ook nog in mooie staat vind ik.
Leuk zakmes, dat had ik nog nooit eerder gezien. En heb je nou speciaal om mij jaloers te maken dat jagers kepie erop gezet?

Het mes is van Duitse makelarij, zoals alle Nederlandse messen waren die uitgereikt zijn.
Echter zijn er zo veel verschillende varianten en modellen geweest, en niemand heeft ze ooit opgeschreven (taliens doet een mooie gooi maar dan houd het op). Dus het zou ook zomaar een civiel mes kunnen zijn, zelfs de leger messen zijn erg vaak doorgebruikt door de familie. Mijn mes heeft ook behoorlijk vaak de slijper voorbij zien komen

Vanochtend vroeg weer een leuk holstertje weten te bemachtigen, daarvan komt de kleur beter overeen met de patroontas (kunnen die op de pop)