Duits fietsje!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Duits fietsje!
Wilde jullie toch nog 1 van mijn laatste aanwinsten laten zien. Had op mijn wensenlijstje nog een een Duitse Truppenfahrad staan. Deze heb ik nu dus kunnen kopen. Er hoeft gelukkig niet al te veel meer aangedaan te worden. Momenteel heb ik het achterwiel eruit liggen voor onderhoud en moet het spatbord nog even repareren en dan gaat deze naar de collectie. Dan kan ik langzaam gaan beginnen met de verdere aankleding van de fiets, MG kistjes, zeltbahn, gamel en dat soort dergelijke dingen.
- matthewGrunn
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Re: Duits fietsje!
Bedankt heren! Is inderdaad wel een leuk project al hoeft hier allemaal niet zo heel veel aan gedaan te worden. De spullen waarmee ik de fiets wil aankleden zijn niet moeilijk te vinden. Dus zodra er weer centen zijn dan kan dit allemaal snel worden afgerond indien ik dan geen andere zaken tegen kom die meer prioriteit hebben bij mij.
- JimK
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Bedankt Jim! Zo ongeveer wel! Nee maar wat bij mij echt prioriteit heeft zijn emblemen. De meeste die ik nog zoek zijn vrij zeldzaam en zie je zelden. Dus als ik die tegenkom dan koop ik die boven andere dingen. Verder lopen er nog wel meer projecten maar dat heeft geen haast.mgschutze schreef:Haha, jij hebt volgens mijn overal prioriteiten liggen
Erg mooie aanwinst!
-
- Lid
Mooi dat ie een nieuwe Thuis gevonden heeft! Graag zou ik er nog jaren mee verder fietsen op re-enactmentevenementen maar ivm andere prioriteiten moest ie helaas weg.
Achja, verder slijten zal ie in ieder geval niet meer .
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ja is jammer dat je hem weg heb moeten doen, maar hij is goed terrecht gekomen. En heel veel zal hij niet meer slijten. Heb er de afgelopen dagen wel opgefietst maar binnen nu en de komende 1,5 week verhuisd hij naar zolder. Dan komt de BSA weer tijdelijk naar beneden want die heb ik in september weer nodig.Erik S. schreef:Mooi dat ie een nieuwe Thuis gevonden heeft! Graag zou ik er nog jaren mee verder fietsen op re-enactmentevenementen maar ivm andere prioriteiten moest ie helaas weg.
-
- Lid
-
- Lid
Ik mis 'm wel, mein alte treue Kamerad!
Die dagen dat ik er in en rond oosterbeek in september zo'n 100 km mee aflegde in een weekend.
pff
Wat een tijden, voor dit jaar meot ik maar wat anders zoeken om te Cruisen
Die dagen dat ik er in en rond oosterbeek in september zo'n 100 km mee aflegde in een weekend.
pff
Master of Puppets - Custom Mannequins
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Bedankt Niels!n2 schreef:Mooi ding Nico!!
Ja die Duitse zal op zolder staan dan. Maar ga zelf op mijn BSA Mk V rondrijden, ik heb dan mijn burger Gazelle dan nog wel over. Kan je wat mij tereft ook op rond rijden.Erik S. schreef:Ik mis 'm wel, mein alte treue Kamerad!
pff
- Alex
- Beste Signature 2007
Ik dacht al.Nico Roelofs schreef:[Binnen nu en de komende 1,5 week verhuisd hij naar zolder. Dan komt de BSA weer tijdelijk naar beneden want die heb ik in september weer nodig.
Gaat nooit passen 2 van die fietsen.
Wel een mooie aanwinst Nico.
Ben benieuwd naar de aangeklede versie.
Mvg/Best regards, Sipke
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Bedankt Alex!alex schreef:Ziet er goed uit maat!
Bedankt Sipke! Nee dat gaat inderdaad niet passen of ik moet meer poppen verwijderen maar dat zie ik ook niet zitten. Mijn Gazelle gaat tijdelijk ook naar een ander onderkomen. Maar die komt waarschijnlijk met 1,5 maand wel weer terug.Haplo schreef:Ik dacht al.Nico Roelofs schreef:[Binnen nu en de komende 1,5 week verhuisd hij naar zolder. Dan komt de BSA weer tijdelijk naar beneden want die heb ik in september weer nodig.
Gaat nooit passen 2 van die fietsen.
Wel een mooie aanwinst Nico.
Ben benieuwd naar de aangeklede versie.