Peter's verzameling

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
King tiger
Lid
Contacteer:

Re: Peter's verzameling

Bericht door King tiger »

Mooi begin Peter. Ik ben blij dat ik je collectie kan bezichtigen :)

We zijn hier niet om zijn collectie af te breken maar wij zijn kritisch. Wij vallen hier niemand aan, wij proberen peter alleen te helpen en als peter verstandig genoeg is, wat hij volgens mij wel is, aanvaardt hij die kritiek op een normale manier of weerlegd hij ze zonder meer. Dit forum is niet opgericht om elkaar af te breken. Ik heb ook veel kritiek gehad in het begin van Johan, Coco en Haplo. Ik heb deze ook aanvaard en sta een heel stuk verder. Ik kon ook als Jantje reageren en met de grootste rotzooi opgescheept zitten door zijn gedrag. Een beetje vriendelijk voor elkaar graag.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jantje beton
Lid
Lid

Bericht door jantje beton »

King tiger schreef:Mooi begin Peter. Ik ben blij dat ik je collectie kan bezichtigen :)

We zijn hier niet om zijn collectie af te breken maar wij zijn kritisch. Wij vallen hier niemand aan, wij proberen peter alleen te helpen en als peter verstandig genoeg is, wat hij volgens mij wel is, aanvaardt hij die kritiek op een normale manier of weerlegd hij ze zonder meer. Dit forum is niet opgericht om elkaar af te breken. Ik heb ook veel kritiek gehad in het begin van Johan, Coco en Haplo. Ik heb deze ook aanvaard en sta een heel stuk verder. Ik kon ook als Jantje reageren en met de grootste rotzooi opgescheept zitten door zijn gedrag. Een beetje vriendelijk voor elkaar graag.
en sprak de heer om zieltjes te winnen !!! :r
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007

Bericht door Alex »

Jezus wat een gezeik zeg :? Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan ook niks.
Dalijk heeft die jongen helemaal geen zin meer om te verzamelen omdat hier een paar van die jankerds zitten die alles af zitten te kraken.
Iedereen moet ergens beginnen en leren van fouten die gemaakt worden.

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

alex schreef:Jezus wat een gezeik zeg :? Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan ook niks.
Dalijk heeft die jongen helemaal geen zin meer om te verzamelen omdat hier een paar van die jankerds zitten die alles af zitten te kraken.
Iedereen moet ergens beginnen en leren van fouten die gemaakt worden.

Alex
Zeker mee eens.

@Jantje, waarom laat je jouw collectie uit de jaren '70 dan niet eens zien? Wat volgens jouw zoooo geweldig zal zijn doordat jij zooo veel meer weet dan ons?
Laat ons het zien misschien kunnen we er nog wel wat van leren hoe we replica van origineel kunnen onderscheiden, tenzij je natuurlijk een verzameling vol na-oorlogs en replica spul tussen hebt zitten. :lol:

@Peter; nette collectie heb je al als begin. Ben benieuwd wat je verder krijgt.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Kinder kleuters en volwaardige peuters, dit topic krijgt een slotje mede door jullie kinderachtige gedrag.
Voor iedereen die hier deel aan heeft genomen een handige link: http://www.kidsforum.nl/yabbse/index.php een leuk forum voor kinderen tussen de 7 en 14 jaar, of mensen die zich naar deze leeftijd gedragen...

Conclusie, eerst volgende die nog zo kinderachtig bezig is krijgt een waarschuwing daar over, nog een keer zo grappig zijn? dan krijg je geen waarschuwing meer maar een ban.

PS: Peter sorry hiervoor, je mag een nieuw topic openen omdat anderen het je waarschijnlijk niet gunnen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten