Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
alex schreef:Is dit uit een film geknipt ofzo? Zo ja, welke is dat dan? Komt mij niet bekend voor namelijk.
Alex
The Inglorious Bastard. Nieuwe film van Tarantino.
Komt vanavond om 20.30 ook op RTL 7 als ik het goed heb gelezen vanmorgen in de krant.
Grt,
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Daar is Brad pitt toch de hoofdrolspeler in? Vanavond komt er inderdaad een film met die titel, maar die stamt uit het jaar 1979.
De film is vandaag wel in premiere gegaan als het goed is.
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
alex schreef:Is dit uit een film geknipt ofzo? Zo ja, welke is dat dan? Komt mij niet bekend voor namelijk.
Alex
Komt vanavond om 20.30 ook op RTL 7 als ik het goed heb gelezen vanmorgen in de krant.
Grt,
uhu... een film die pas net in de bios draait vanavond ook op RTL7? Het lampje dat dan bij mij gaat branden zegt dat het een eerdere versie is, en dat is het ook (films zijn trouwens niet hetzelfde, enkel de titel)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Alex
Grt,
uhu... een film die pas net in de bios draait vanavond ook op RTL7? Het lampje dat dan bij mij gaat branden zegt dat het een eerdere versie is, en dat is het ook (films zijn trouwens niet hetzelfde, enkel de titel)
Ik denk dat silvano eerder een (p)rievieuw van de film bedoelde....
Ik las vandaag in de spits een intervieuw met tarantino, daarin zei hij dat hij enkel de rechten had gekocht vanwege de titel en dat waar de oude film linksaf gaat hij rechtsaf gaat
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''