Lees laatste post!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

Westwall schreef:Meesterlijk figuur, die jantje beton _/-\o_
ik denk dat jij en kugelblitz de enige zijn die hier door heen prikken :wink:
sommige figuren kunnen alleen maar als een paar opgefokte marokaantjes reageren
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Kugelblitz »

Als we gewoon verder niet meer reageren? Laten we een slotje afwachten... :)
Ik kan genoeg dingen bedenken om een linke reactie te plaatsen, maar wat schieten we ermee op?

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

Kugelblitz schreef:Als we gewoon verder niet meer reageren? Laten we een slotje afwachten... :)
Ik kan genoeg dingen bedenken om een linke reactie te plaatsen, maar wat schieten we ermee op?

Groeten, Kugel! :mrgreen:
ik volg je advies op

groet , jan
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door S1991 »

Kugelblitz schreef:Laten we een slotje afwachten... :)
Kan nog lang gaan duren..
De moderators hadden allang kunnen ingrijpen maar hebben dit niet gedaan.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door coco »

omgitsme schreef:
Kugelblitz schreef:Laten we een slotje afwachten... :)
Kan nog lang gaan duren..
De moderators hadden allang kunnen ingrijpen maar hebben dit niet gedaan.
Ze grijpen altijd te laat in maarja.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Westwall »

jantje beton schreef:
Westwall schreef:Meesterlijk figuur, die jantje beton _/-\o_
ik denk dat jij en kugelblitz de enige zijn die hier door heen prikken :wink:
sommige figuren kunnen alleen maar als een paar opgefokte marokaantjes reageren
Ik bedoelde het ook maar sarcastisch...
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Eric »

coco schreef:
omgitsme schreef:
Kugelblitz schreef:Laten we een slotje afwachten... :)
Kan nog lang gaan duren..
De moderators hadden allang kunnen ingrijpen maar hebben dit niet gedaan.
Ze grijpen altijd te laat in maarja.
Moderators zijn vrijwilligers, mensen met een baan, gezin etc. die niet heel de dag op een forum kunnen zitten om te zien hoe een paar kinderen elkaar af zitten te zeiken en er nog genot uit halen ook. Als jullie niet gewoon overal op reageren had je dit gekut nou niet...
Jullie zitten allemaal te klagen dat het niveau van het forum zo laag is en dat er nutteloze posts worden gedaan, reageer er dan niet op dan lok je alleen de reactie uit. Als je niks nuttigs te melden hebt op het onderwerp van dit topic, reageer dan niet.

Klagen op de moderators, je ken zelf toch vragen om het te worden en de zelf de held uithangen?

Volwassen voorkomen is toch niet zo lastig?

En het allemaal maar zo vreemd vinden dat leden met ervaring weg gaan...
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door coco »

Ik snap best dat Mods geen tijd enzo hebben en ik heb het volste respect voor ze.
Maar deze Jantje Beton gaat al weken zo te keer verkloot meerdere topics en daar wordt niets van gezegd en dat schiet gewoon niet op.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door michiel01 »

In aanvulling op de goede woorden van Eric.

Als jullie je eens volwassen gingen gedragen, allicht een poging tot volwassen gedrag, dan hoef ik niet elke keer slotjes overal op te gaan gooien. Op de eerste plaats het volgende: als je niets constructiefs te melden hebt (in Jip en Janneke taal: je draagt niets bij aan de vraag van de topic starter of je posts is voor de overige gebruikers niet zo interessant als het voor jezelf is) post dan gewoon niet! Laat je geldingsdrang eens rusten, je hoeft niet op elk topic te reageren!!! Ik heb liever iemand die 30 reacties post welke alle 30 serieus zijn, dan iemand die er 1000+ posts heeft met veel OOOH's een AAH's en dus niet constructief is! Dus in het kort: is het niet belangrijk wat je te melden hebt, doe het dan gewoon niet! Aangezien 90% van de posts in dit topic onzin is, wees critisch en negeer gewoon de onzin van anderen. Iemand als Jantje Beton wordt enkel gevoed doordat jullie er continu op in gaan. Reageer er gewoon niet op, zo'n iemand krijgt vanzelf een ban. In z'n eentje verziekt hij geen topic, want dat kan ik gewoon wegcensureren, ik ga dat niet met 100 posts doen omdat iedereen er per se op moet reageren. Als je, je in je ego voelt gekrenkt door een opmerking van een forumlid, dan kom je maar bij mij of een andere MOD op de klep.

Als je niet serieus met dit forum en anderen om kan gaan, dan ga je maar zitten kleien in de babbelbox of op een ander forum.

Bovenstaande staat niet ter discussie, als je, je hier niet aan kan houden dan krijg je als het aan mij ligt gewoon een ban.
Gesloten