ik denk dat jij en kugelblitz de enige zijn die hier door heen prikkenWestwall schreef:Meesterlijk figuur, die jantje beton

sommige figuren kunnen alleen maar als een paar opgefokte marokaantjes reageren
ik denk dat jij en kugelblitz de enige zijn die hier door heen prikkenWestwall schreef:Meesterlijk figuur, die jantje beton
ik volg je advies opKugelblitz schreef:Als we gewoon verder niet meer reageren? Laten we een slotje afwachten...![]()
Ik kan genoeg dingen bedenken om een linke reactie te plaatsen, maar wat schieten we ermee op?
Groeten, Kugel!
Kan nog lang gaan duren..Kugelblitz schreef:Laten we een slotje afwachten...![]()
Ze grijpen altijd te laat in maarja.omgitsme schreef:Kan nog lang gaan duren..Kugelblitz schreef:Laten we een slotje afwachten...![]()
De moderators hadden allang kunnen ingrijpen maar hebben dit niet gedaan.
Ik bedoelde het ook maar sarcastisch...jantje beton schreef:ik denk dat jij en kugelblitz de enige zijn die hier door heen prikkenWestwall schreef:Meesterlijk figuur, die jantje beton![]()
sommige figuren kunnen alleen maar als een paar opgefokte marokaantjes reageren
Moderators zijn vrijwilligers, mensen met een baan, gezin etc. die niet heel de dag op een forum kunnen zitten om te zien hoe een paar kinderen elkaar af zitten te zeiken en er nog genot uit halen ook. Als jullie niet gewoon overal op reageren had je dit gekut nou niet...coco schreef:Ze grijpen altijd te laat in maarja.omgitsme schreef:Kan nog lang gaan duren..Kugelblitz schreef:Laten we een slotje afwachten...![]()
De moderators hadden allang kunnen ingrijpen maar hebben dit niet gedaan.