Italiaanse zeltbahnen werden zover ik weet gebruikt aan het oostfront.
En over Affe ik zie vaak genoeg dat mensen uitrusting over hun camo jasjes hebben, maar als dit een winter camo jasje is mag het opeens niet ofzo?
en @ Nick U, tja ik vind het goed eruit zien ook al hebben de hulzen geen punten dat is in Nederland (zonder vergunning) nou eenmaal verboden en moet je mee leren leven.
@ Michiel01, Affe laat ik er opzitten anyway, Gasmaskerbus heb je gelijk in haal ik eraf en die veldfles is Italiaans (orig.) zoals ik al zei tijdelijke oplossing maar kan net zoals de voorraad zak er wel af

iniedersgeval bedankt voor de tips, maar zoals ik al had gemeld voortaan via PB aub

En dan resteerd me nog dit, het eeuwige 'bewijzen' en 'het moet er top uitzien' vind ik soms wat te ver gaan, er zaten zat mensen aan het oostfront dus wie zegt dat er geen één uitrusting over camouflage droeg maar dat daar geen bewijzen van zijn ik kan overigens ook mijn camojasje over de uitrusting doen (waar ik wel foto bewijs van hebt) maar ik vind dat zonde van mijn display.
Ik vind het zo goed eruit zien (na de aanpassingen) en daar draaid het tenslotte toch om