Allereerst, je komt uit België neem ik aan?
Wat je hebt liggen is een heel mooi begin voor een verzameling. Zitten al verschillende leuke dingen tussen.
De huls die je hebt staan bij dat US spul (huls schrijf je dus zonder t, het is ten slotte geen boom

) lijkt mij een 25 Ponder te zijn, deze munitie werd door Britse en Canadese kanonnen verschoten.
Die rugzak met US erop wordt ook wel een Musettebag genoemd. Jou versie lijkt me gezien de OD groene kleur een laat-oorlogse of na-oorlogse productie. Is hij nog gedateerd?
De andere rugzak lijkt me een Britse small pack.
Op de 2de foto heb je een gasmasker tussen de Duitse spullen staan. Dit gasmasker hoort daar echter niet thuis want dit is zo te zien een Belgisch civiel gasmasker, overigens is deze wel (voor)oorlogs. De rugzak is een Duitse Luftwaffe rugzak. Deze werden gewoon door alle Luftwaffe onderdelen gebruikt en niet alleen of specifiek door Duitse Fallschirmjagers.
Het Duitse koppel met slot dat je hebt liggen lijkt me vanaf deze foto's overigens een beetje twijfelachtig. Kan het niet goed zien maar voor een sluitend oordeel zouden extra foto's daarvan wel fijn zijn.
Tot slot over de bedden, dit lijken mijn US army veldbedden. Je zegt dat ze 1944 gedateerd zijn. Dat zou betekenen dat je 2 leuke originele US army veldbedden hebt staan.
Nogmaals, mooi begin voor een verzameling. Ga zo door!