Heren,
Nog enkele aanwinsten van de laatste tijd... Een ongemerkt EK2 en een KvK 1. Klasse mit Schwertern van 'Wilhelm Deumer, Lüdenscheid'. Dit exemplaar heb ik ingeruild voor het bovenstaande exemplaar van 'Steinhauer & Lück' omdat ik de finish van deze vele malen mooier vind.
Tenslotte een zeer mooi paar bruine leren pilotenhandschoenen. Wellicht niet het bekende model, met de lange armflappen, maar toch zeker origineel. Dit exemplaar heb ik namelijk kunnen bemachtigen uit een groot lot van een Luftwaffe piloot, wat o.a. bestond uit zijn leren jack, broek, deze handschoenen etc. Het paar verkeer in zeer goede staat met enkele periodieke reparaties en is duidelijk gedragen...Tevens zijn de knopen gemerkt met PRYM!
De komende tijd zal het wat rustiger zijn van mijn kant, aangezien ik mijn Flieger display door middel van de handschoenen min of meer heb kunnen voltooien. Over de Flak display ben ik nog niet helemaal uit...
Daarnaast zal ik eerst deze Flieger items zorgvuldig gaan catalogiseren met duidelijke foto's en beschrijvingen.
Groeten, Kugel!