Luftwaffe Schirmmütze für Mannschaften

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Luftwaffe Schirmmütze für Mannschaften

Bericht door Kugelblitz »

Ha Sinister,

Ja, uiteraard zijn reacties en kritiek altijd welkom, tenminste als men ze zo goed en uitgebreid onderbouwd! :)
Ik vertrouw WAF ook niet voor 100%, maar meestal wordt 'rommel' er wel meteen uitgepikt... Daarnaast schijnt gebruiker Kreager er ook wel wat vanaf te weten. Daarnaast heb ik verder alleen maar positieve reacties gehad op de Schirmmütze en om nu te horen dat ook jij wat bent bijgedraaid door duidelijkere foto's is prettig te horen!

Ik ben er zelf volledig van overtuigd dat de Schirmmütze in orde is en vind het zelf een zeer mooie variant! Bovendien heb ik mijn geld van Weitze reeds teruggekregen voor de Nachrichten variant, dus ook dat is opgelost.

In ieder geval goed om een bediscussieerd item in de verzameling te hebben, wat na afloop toch wel in orde blijkt te zijn!
Wat mij betreft is hier dan ook alles mee gezegd en zal ik in de toekomst nog eens een ander topic gaan aanmaken met mijn verzameling...

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Plaats reactie