zjopske schreef:Tell me how![]()
Ben nog niet zo goed met ijzer. Koper gaat me wel van het leien dakje
En met aluminium ook niet , met zoutzuur kun je aluminium oplossen.
Dus verder nooit zoutzuur gebruiken.
zjopske schreef:Tell me how![]()
Ben nog niet zo goed met ijzer. Koper gaat me wel van het leien dakje
zjopske schreef:Ik ben wel enigszins thuis in de scheikunde, het zit in de familie
Robby101st schreef:ben nog niet met het blad bezig geweest, behalve afvegen met zachte veger..
het ijzeren gedeelte gebeiteld, dat is het meeste werk (beitelen doe ik al jaren vanwege archeologie)
daarna met staalborstel...
binnenkort maar weer verder..
Ervaring is er dus wel met de beitel.Robby101st schreef:ben nog niet met het blad bezig geweest, behalve afvegen met zachte veger..
het ijzeren gedeelte gebeiteld, dat is het meeste werk (beitelen doe ik al jaren vanwege archeologie)
daarna met staalborstel...
binnenkort maar weer verder..
Top, dan zal ik maar naar je gaan luisterenammo schreef:zjopske schreef:Ik ben wel enigszins thuis in de scheikunde, het zit in de familie
En ik ben helemaal thuis in het schoonmaken van Propellors, landinggestellen, boordwapens, vliegtuigmotoren,munitie ,enz
Tsja , dan moet je er maar een kopen!!jurgen schreef:jemig, echt vet
Zoiets wil ik eigenlijk ook wel aan de muur hangen, met enkele héle grote pluggen
Haha, top!ammo schreef:Tsja , dan moet je er maar een kopen!!jurgen schreef:jemig, echt vet
Zoiets wil ik eigenlijk ook wel aan de muur hangen, met enkele héle grote pluggen