King tiger schreef:Ik ben er naar benieuwd naar die klootzakGa je nog een binnenwerk steken in je Adrian eigelijk?
Vooral onze artillerie werd doorgebruikt. Aan onze kust is ook nog een stuk Atlantikwall overgebleven (kan nu niet op de naam komen) waar geschutsemplacementen met onze zware artillerie werd uitgerust. Ook onze geweren werden doorgebruikt voor tweederangstroepen maar sommige wapens zoals de HP 35 browning werd gebruikt door de Luftwaffe. De Duitsers wouden Herstal ook laten doorwerken voor hun eigen genot. Veel gepansterde voertuigen werden gebruikt in Rusland. Kledij echter denk ik niet zoals wel meer gebeurde met jullie Nederlandse gevechtskledij.michiel01 schreef:Ben, nette collectie. Ik heb het gevoel (dat zegt natuurlijk niets) dat Belgische Wo-2 militaria nog veel voorkomt. Meer dan het Nederlandse, is dat schijn of is er gewoon veel overgebleven?
De Duitsers hebben het overgrote deel van het NL spul geconfisceerd tijdens de bezetting, was dat met het belgische spul ook?