Ook ik ken dat...Alex schreef:Zo gaat het 9 van de 10 keer ja!racefiets schreef:Inderdaad. Ben je speciaal aan het sparen voor iets en dan krijg je een aanbod wat je niet kan laten gaan. Kan je vervolgens weer opnieuw beginnen....

Ook ik ken dat...Alex schreef:Zo gaat het 9 van de 10 keer ja!racefiets schreef:Inderdaad. Ben je speciaal aan het sparen voor iets en dan krijg je een aanbod wat je niet kan laten gaan. Kan je vervolgens weer opnieuw beginnen....
Niets, zou wel leuk zijn maar ja xDzjopske schreef:@US army, Wat heb je vandaag gegeten/gedronken/gerookt?
Het is alleen 2010![]()
Of je moet de oudejaarsjackpot winnen![]()
Weer een VW of iets anders?mgschutze schreef: Mijn eerste aanwinst is echter al geregeld en zal op 2 januari in mijn bezit komen, dat is een nieuwe auto.![]()
Verder zie ik het allemaal wel komen.
Doe maar ruigfritz derochebrune schreef:Ik ga het timide houden: een KVK 2e klasse zonder zwaarden is wat ik in 2010 zeker wil toevoegen.
In 2010 word ik helemaal wild jongen!zjopske schreef:Doe maar ruigfritz derochebrune schreef:Ik ga het timide houden: een KVK 2e klasse zonder zwaarden is wat ik in 2010 zeker wil toevoegen.