Waar verzamel je in?
- Panzer5
- Lid
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Re: Waar verzamel je in?
3e RijkPanzer5 schreef:3rde Rijk.
@ Stefan, toch begonnen met verzamelen?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Panzer5
- Lid
Derde Rijk was mischien beter geweest, maarjaomgitsme schreef:3e RijkPanzer5 schreef:3rde Rijk.
@ Stefan, toch begonnen met verzamelen?
- Akko
- Lid
Derde Rijk of 3e rijk, wat maakt het uit
Zolang men het maar snapt.
Grtz N.
Zolang men het maar snapt.
Grtz N.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
- Stefan
- Lid
Off-Topic: Ja, maar wel heel klein... Heb op moment maar een zeer kleine verzameling.omgitsme schreef:@ Stefan, toch begonnen met verzamelen?
On-Topic: -----> Verder graag.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Off-topic: Oke dan, ben benieuwd wat je al zo hebt !Stefan schreef:Off-Topic: Ja, maar wel heel klein... Heb op moment maar een zeer kleine verzameling.omgitsme schreef:@ Stefan, toch begonnen met verzamelen?
On-Topic: -----> Verder graag.
On-topic: Verzamel prioriteit heeft eigenlijk alleen US 26th Infantry Division, daarna komt wel streekgebonden dat wat ik vind en leuk vind.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Luftwaffe (felddivisie/flak) mbt Nederland, Heer mbt NL en klein beetje US airborne mbt NL
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Belgisch uit de periode van de 18 daagse veldtocht en binnenkort misschien rond de bevrijding van mijn gemeente door het Royal tank regiment
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Het dagelijkse leven in de tweede wereldoorlog vind ik één van de interessantste dingen. Daarom bestaat mijn verzameling hier grotendeels uit.
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
-
- Lid
Van wo2 verzamel ik uitsluitend Duits.
Van wo1 verzamel ik Frans, Duits en Amerikaans, maar dat is hier niet echt van toepassing (niettemin heb ik het wel even gezegd ).
Van wo1 verzamel ik Frans, Duits en Amerikaans, maar dat is hier niet echt van toepassing (niettemin heb ik het wel even gezegd ).
-
- Lid
Ik verzamel voornamelijk Nederlands (vaderlandslievend )
Brits omdat ik dat een stuk goedkoper vindt dan Nederlands.
En ik wil wel Duits verzamelen maar :
1. veel mensen sparen al duits
2. mijn ouders zijn er nogal op tegen. Ze maken nogal snel de connectie met Duits = Hitler, dus slecht.
( wel effe zeggen dat ik niet veel heb, pas ben begonnen en het moet betaalbaar blijven.)
Gr.
...
2. mijn ouders zijn er nogal op tegen. Ze maken nogal snel de connectie met Duits = Hitler, dus slecht.
( wel effe zeggen dat ik niet veel heb, pas ben begonnen en het moet betaalbaar blijven.)
Gr.
...
- Akko
- Lid
Spaar je ook Soviet?... schreef:Ik verzamel voornamelijk Nederlands (vaderlandslievend )
Gr.
...
Want zie de vlag op jou avatar.
Ik wil namelijk ook duits sparen om juist dezelfde redenen.
Iedreen begint met een beetje
Grtz N
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.