Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lee Enfield BSA Shirley 1942 en Arisaka type 38
Toen de Arisaka via de post binnenkwam had de vorige eigenaar een sabel en het geweer samen opgestuurd. Hij had deze 2 door middel van tape bij elkaar geboden. Het resultaat was toen ik de tape eraf haalde dat ik een kleine laag hout meetrok. Vandaar die verkleuring.
Gala kepie is KMA. Jammer van de slechte foto's voortaan kan je beter het kepie neer leggen en gelijk vloers een foto maken, geeft een betere presentatie.
michiel01 schreef:Maar waar is al het Rood... ik snap de titel niet want ik zie niets roods....
Mijn bankrekening...
Bedankt voor de determinatie van de kma.
koen schreef:Gala kepie is KMA. Jammer van de slechte foto's voortaan kan je beter het kepie neer leggen en gelijk vloers een foto maken, geeft een betere presentatie.
Ik heb de foto's snel geschoten 5 minuten voordat ik naar mijn werk ging, dus het valt nog mee
jurgen schreef:Ik had een spervuur aan grendelgeweren verwacht, je gaat me toch niet vertellen dat je die niet meer verzamelt?
Ik heb 4 arisaka's, 5 enfields, 2 hembrugs en nog wat andere rommel. Dus geen zorgen
Leuke M1 helm !
Is volgens mij een rearseam. Kan je betere foto's plaatsen van de buitenhelm? Onder andere waar de kinriempje aan vast zitten. En de rand van de helm en dan voornamelijk voor- en achterkant.
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton