Toon je thema foto/impressie
- Guido
- Lid
Mooie Collectie FJ spullen!
maar dat zal voor mij er niet inzitten denk ik.. gezien de prijzen van al dat FJ objecten echt zeer te hoog gegrepen zijn en dan bedoel ik het orginele spul!
maar ik zie op je laatste foto een groot doek wit zijde om de nek. wat voor een stuk gebruik jij en hoe ben je er aan gekomen? want ik ben zelf op zoek naar zulk stuk wit zijde (liefste authentiek)
maar dat zal voor mij er niet inzitten denk ik.. gezien de prijzen van al dat FJ objecten echt zeer te hoog gegrepen zijn en dan bedoel ik het orginele spul!
maar ik zie op je laatste foto een groot doek wit zijde om de nek. wat voor een stuk gebruik jij en hoe ben je er aan gekomen? want ik ben zelf op zoek naar zulk stuk wit zijde (liefste authentiek)
- Fallschirmjager-militaria
- Lid
- Contacteer:
Fallschirmjager
Hallo Guido,
Het is inderdaad een wit stuk parachute zijde, het is het top stuk van een Duitse Chute, ik heb dit stuk gevonden in een parachute tas en nu maakt het een perfecte sjaal. soms kan je de leukste dingen vinden in het kleinste goed.
Maak je niet druk, over dingen niet kunnen krijgen. Dat deed ik vroeger ook, ik dacht altijd dat een duitse para er voor mij niet in zou zitten. Geduld iedereen heeft zijn geluk en masseltjes, het komt allemaal echt een keer naar je toe geloof me.
Groejes,
Fallschirmjager
Het is inderdaad een wit stuk parachute zijde, het is het top stuk van een Duitse Chute, ik heb dit stuk gevonden in een parachute tas en nu maakt het een perfecte sjaal. soms kan je de leukste dingen vinden in het kleinste goed.
Maak je niet druk, over dingen niet kunnen krijgen. Dat deed ik vroeger ook, ik dacht altijd dat een duitse para er voor mij niet in zou zitten. Geduld iedereen heeft zijn geluk en masseltjes, het komt allemaal echt een keer naar je toe geloof me.
Groejes,
Fallschirmjager
Always lookin' for everything to do with World War Two.
You want to sell! I want to buy, so drop me a line at Info@fallschirmjager-militaria.com
You want to sell! I want to buy, so drop me a line at Info@fallschirmjager-militaria.com
-
- Lid
- Guido
- Lid
Re: Fallschirmjager
Fallschirmjager-militaria schreef:Hallo Guido,
Groejes,
Fallschirmjager
Ja daar heb je gelijk in!
ik ahd nooit gedacht dat ik ooit een duits jasje zou krijgen! nu heb een duitse zomerjasje ect die ik langzamerhand compleet wil maken!
maar heb jij nog een adresje voor mij een mooi stukje wit zijde? (authentiek) of zelf nog een stukje over? ik had zelf als sjaal zijnde een stuk wit katoen maar dat is niks...
mvg
Guido
- Lid
- Contacteer:
Fallschirmjager
ik zal eens voor je kijken.
Je hoort me nog
Je hoort me nog
-
- Lid
- Lid
- Contacteer:
fallschirmjager
Wat zoek je precies allemaal Sander?
en wat bedoel je met doorschijnende gele camouflage?
Ik kom nog wel eens wat tegen op het gebied van duits voor de handel, maar helaas het wordt steeds duurder en duurder.
Laat mij even weten wat je precies zoekt.
Groetjes
Fallschirmjager
en wat bedoel je met doorschijnende gele camouflage?
Ik kom nog wel eens wat tegen op het gebied van duits voor de handel, maar helaas het wordt steeds duurder en duurder.
Laat mij even weten wat je precies zoekt.
Groetjes
Fallschirmjager
-
- Lid
Maar dat hoeft niets uit te maken.Fallschirmjager-militaria schreef:Nee, Marloes
Ik ben geen reenactor, helaas is het Duitse reenacten in Nederland niet zo gewaardeerd.
Ik ken(de) een luftwaffe reenactment groep (met falschirmjagers) in Engeland met Nederlandsche leden, en daarnaast is er sinds kort dus een Duitse weermacht groep in Nederland die toch al een aantal evenementen gedaan heeft.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
HM van Randwijk 1909-1966
-
- Lid
Zeer mooi Fallschirmjäger!!!
Ik zal binnenkort ook eens foto's maken van mijn impressie a la Groningen en omgeving, jaja, ik roep het nu al een paar dagen, maar er komt steeds meer binnenstromen en het is leuker als alles erop komt he.
@Fallschrimjäger: Oei, die poppen van jou zijn wel allemaal aan de sigaretten he, mag toch niet meer?

Ik zal binnenkort ook eens foto's maken van mijn impressie a la Groningen en omgeving, jaja, ik roep het nu al een paar dagen, maar er komt steeds meer binnenstromen en het is leuker als alles erop komt he.
@Fallschrimjäger: Oei, die poppen van jou zijn wel allemaal aan de sigaretten he, mag toch niet meer?

-
- Lid
ik bedoel dit soort helm, ik vind deze de mooiste, wat zijn de prijzen voor dit soort helmen??? ik zoek nog een wh vestje 1935-1941 broek 1935-1941 en een schop met lederwerk er aan
groeten sander
http://images.google.be/imgres?imgurl=w ... ie%3DUTF-8
groeten sander
http://images.google.be/imgres?imgurl=w ... ie%3DUTF-8