Ik sta op het punt ruim 200 artikelen te koop aan te bieden op een eigen soort verkoopsite.Mooyman schreef:Je zei al dat je eigen ondernemer bent, heeft het dagelijks bezoeken van die rommelmarkt daar dan misschien ook mee te maken? of is dat puur hobby?.marloes schreef:Ik ga vrijwel dagelijks naar de rommelmarkt en daar vind ik heel veel.Mooyman schreef:Ja waar vind je deze spullen zoal Marloes, antiek winkels, curiosa of rommelmarkt/antiek beurzen?.
En ben je misschien net zo gedreven om leuke spullen te vinden als ons militaria verzamelaars?.
Daarnaast krijg ik ook vaak dingen van mensen die weten dat ik dit allemaal spaar.
Daarnaast vind ik erg veel militaria die ik dan weer verkoop om leuke burgerspullen van te kopen.
Iedereen is afhankelijk van het krijgen van spullen, gekregen spullen krijgen bij mij dan ook altijd een bijzonder plekje en verlaten dan ook nooit mijn collectie ongeacht of het nu wel of niet in mijn collectie past.
Dat je vaak militaria vind is natuurlijk weer erg interessant voor de meeste leden hier, wat heb je zoal al gevonden en misschien kan je het in de toekomst hier eens aanbieden.
Meeste burgerspul maar er zit ook wel militair bij.
Ik hou jullie op de hoogte.
De rommelmarkt is hobby, werk, passie en de honden moeten toch uitgelaten worden...
En Timo...in connectie tot jouw foto van bezet nederland...