Verzameling Jentyyy
- Akko
- Lid
Re: Jentyyy's verzameling (Nieuw kostuum pag.2)
Mooi man
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
-
- Lid
-
- Lid
Re: Jentyyy's verzameling (Nieuw kostuum einde pag.2)
Ik heb een uniform van iemand uit dezelfde afbeelding (gezien de kraagspiegels), alleen gedateerd 1967.
Dat kan, is hij van jou van luchtdoelartillerie?jurgen schreef:Ik heb een uniform van iemand uit dezelfde afbeelding (gezien de kraagspiegels), alleen gedateerd 1967.
- US army
- Lid
Mooi uniform! =D
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Mrci man !US army schreef:Mooi uniform! =D
Maar ik zoek nog kraagsinsignes, heb er wel gevonden van Artillerie maar het moet doelartillerie zijn.
Heb jij dit misschien liggen?
Groetjes
- US army
- Lid
Hey,Jentyyy schreef:Mrci man !US army schreef:Mooi uniform! =D
Maar ik zoek nog kraagsinsignes, heb er wel gevonden van Artillerie maar het moet doelartillerie zijn.
Heb jij dit misschien liggen?
Groetjes
Neen heb ik niet liggen sorry
"Nuts!" - General MacAuliffe
Hoeft denk ik niet meer. Heb al iemand gevonden die ze verkoopt.
Hallo Verzamelaars!
Vandaag een bidprentje bij van iemand van 1ste Gebirsjagerdivisie. Hij zou volgens mij gestorven zijn door verwondingen.
Ik heb ook iets wat veranderd in mijn collectie. Hiermee bedoel ik, dingen verplaatst enzo...
Groetjes Jenty
Vandaag een bidprentje bij van iemand van 1ste Gebirsjagerdivisie. Hij zou volgens mij gestorven zijn door verwondingen.
Ik heb ook iets wat veranderd in mijn collectie. Hiermee bedoel ik, dingen verplaatst enzo...
Groetjes Jenty
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 4914 op 16 mar 2010, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Westwall
- Lid
Echt een heel mooi prentje! Vooral zo'n portret zie je niet vaak op een bidprentje.
- Akko
- Lid
Mooi bidprentje man
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Re: Jentyyy's verzameling (Update pag. 3)
Beste verzamelaars,
Vandaag heb ik een Belgische burgergasmasker van 1940 met bus binnen, van het merk Engelbert. Van het model nummer 2.
Gasmaskerbus is mooi genaamtekend: Iréne. Stempels heel goed zichtbaar.
Heb er met de fiets achter gegaan, maar mijn ketting viel wel af, moest nog een lastige brug over en het was tegenwind.
Maar goed dat heb ik er voor over.
Geniet van de foto's van mijn nieuwe aanwinst;
Groetjes Jentyyy!
Vandaag heb ik een Belgische burgergasmasker van 1940 met bus binnen, van het merk Engelbert. Van het model nummer 2.
Gasmaskerbus is mooi genaamtekend: Iréne. Stempels heel goed zichtbaar.
Heb er met de fiets achter gegaan, maar mijn ketting viel wel af, moest nog een lastige brug over en het was tegenwind.
Maar goed dat heb ik er voor over.
Geniet van de foto's van mijn nieuwe aanwinst;
Groetjes Jentyyy!
- michiel01
- Lid
Re: Jentyyy's verzameling (Update pag.1 Gasmasker België 194
Jente, nette aanwinst. Ik zou wel een stuk stof (oud t shirt of laken) tussen het piepschuimen hoofd en het masker doen als je het zo laat staan. In piepschuim zitten giftige stoffen welke het stof en het rubber kunnen aantasten.