Beginnende verzamelaar
-
- Lid
Beginnende verzamelaar
Hallo,
Ik zal hier even mijn (zeer) bescheiden verzameling Duitse militaria aan jullie tonen, ben al enkele jaren bezig met verzamelen maar doe dit niet echt frequent. Onlangs heb ik nog enkele leuke items waar ik al lang naar op zoek was aan mijn verzameling toegevoegd (EK II en NSDAP-pin)
op deze foto staat m'n KVK 2de klasse, mijn NSDAP-pin en een verwundetet-abzeichen (schwarz, niet gemerkt)
Ik zal hier even mijn (zeer) bescheiden verzameling Duitse militaria aan jullie tonen, ben al enkele jaren bezig met verzamelen maar doe dit niet echt frequent. Onlangs heb ik nog enkele leuke items waar ik al lang naar op zoek was aan mijn verzameling toegevoegd (EK II en NSDAP-pin)
op deze foto staat m'n KVK 2de klasse, mijn NSDAP-pin en een verwundetet-abzeichen (schwarz, niet gemerkt)
-
- Lid
-
- Lid
Re: Beginnende verzamelaar
Een ander leuk item dat ik onlangs gekocht heb is dit Arbeitsbuch dat toebehoorde aan een vrouwelijke arbeidster...
- Bijlagen
-
- arbeitsbuch.JPG (54.86 KiB) 1532 keer bekeken
-
- Lid
Een ander mooi item dat ik al eens eerder op het forum geplaatst had is dit mooie stalen Heer koppelsot uit 1943 (heb ook de bijbehorende riem) dit is een familie-item.
- Bijlagen
-
- koppelslot.JPG (88.03 KiB) 1532 keer bekeken
-
- Lid
Deze Duitse Frontkampher 1914-1918 heb ik ooit eens in een winkeltje in Vlissingen gekocht, volgens mij repro
-
- Lid
Een ander leuk item is dit RAF-insigne dat ik zelf met de metaaldetector heb gevonden op een akker hier in de buurt, ik vind het een prachtige vondst!
-
- Lid
Over detectorvondsten gesproken, dit zijn de mooiste vondsten die ik de afgelopen jaren gedaan heb (ben inmiddels gestopt). Het is geen WOII, mijn excuses.
-Pauselijke zegel (Bulla), soort aflaat (1389-1404)
-Prachtige zegelstempel, 15de eeuws
-Middeleeuws ridderpendant (12-13de eeuws)
-Pauselijke zegel (Bulla), soort aflaat (1389-1404)
-Prachtige zegelstempel, 15de eeuws
-Middeleeuws ridderpendant (12-13de eeuws)
-
- Lid
En om af te sluiten, een volledige foto van de vitrine. Hopelijk kan ik naar de komende maanden toe enkele nieuwe items aan de vitrine toevoegen!
Mvg,
Thomas
Mvg,
Thomas
- Jan Klaassen
- Lid
Mooi! Ook die middeleeuwse zaken, ookal is het geen WOII, zijn zeer indrukwekkend! Dat je die zomaar bij wijze van spreken in je achtertuin nog kunt vinden
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Akko
- Lid
Indrukwekkend al
Mooi gedisplayed moet ik zeggen
Grtz N.
Grtz N.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
-
- Lid
Dank u, het is een kwestie van geluk hebben. Er zijn dagen dat er bijna niets gevonden wordt terwijl je op andere dagen met zo'n juweeltjes kan thuis komenJan Klaassen schreef:Mooi! Ook die middeleeuwse zaken, ookal is het geen WOII, zijn zeer indrukwekkend! Dat je die zomaar bij wijze van spreken in je achtertuin nog kunt vinden
Dank u!Indrukwekkend al
Grtz N.
- US army
- Lid
Mooie verzameling!
Keep going!
Keep going!
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
- kindzjal
- Lid
Dit is een TOPvondststokes schreef:Een ander leuk item is dit RAF-insigne dat ik zelf met de metaaldetector heb gevonden op een akker hier in de buurt, ik vind het een prachtige vondst!
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. "
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Nice! Het Kreuz für Frontkämpfer is volgens mij wel in orde hoor... Een scherpe foto in daglicht kan uitsluitsel geven!
Groeten, Kugel!
Groeten, Kugel!
Laten we het vooral gezellig houden!