Beginnende verzamelaar
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Re: Beginnende verzamelaar
Keep it going
al een mooie collectie

Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- koe op zolder
- Lid
Mooie koppelslot zeg! Ik zeg: laat de koppel ook zien! Goed bezig!
Die medailles (ehrenkreuz) worden tegenwoordig wel gefaked, maar de kans dat je een repro hebt, als je hem uit een antiek of tweedehandswinkel koopt is heel klein volgens mij.
Die medailles (ehrenkreuz) worden tegenwoordig wel gefaked, maar de kans dat je een repro hebt, als je hem uit een antiek of tweedehandswinkel koopt is heel klein volgens mij.
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Onzin, ik kocht uit een antiek winkel een ek1 en was zo nep als een kunstgebit.
Je moet betere foto's plaatsen om uit te sluiten of het om een echte of een nep medaille gaat.
Verder leuk begin!
Je moet betere foto's plaatsen om uit te sluiten of het om een echte of een nep medaille gaat.
Verder leuk begin!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- koe op zolder
- Lid
EK1's worden ook iets meer gefaked he? :p
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Dat zeg je nergens, jij zegt het komt uit een antiek/tweede hands winkel dus de kans dat het nep is is erg klein.
Daarmee trek je dus conclusies die wal nog kant raken, natuurlijk worden ek1 meer gefaked maar dat doet er niet toe of antiek winkels repro verkopen?
Daarmee trek je dus conclusies die wal nog kant raken, natuurlijk worden ek1 meer gefaked maar dat doet er niet toe of antiek winkels repro verkopen?
- michiel01
- Lid
Het frontkreuz is een medaille die zo enorm courant is dat het niet de moeite loont om hem te reproduceren. Dat neemt niet weg dat er wel repro's van zijn. Het getoonde exemplaar ziet er prima uit.koe op zolder schreef:Mooie koppelslot zeg! Ik zeg: laat de koppel ook zien! Goed bezig!
Ook als je in een antiek of kringloper o.i.d. spullen koopt, dan moet je nog altijd opletten wat je koopt. SS dolken, medailles, overgespoten BGS helmen (ja in tancamo) ben alles al tegengekomen bij dat soort winkeltjes. Zelfs bij kringlopers/tweede hands winkels wordt de grootste troep verkocht en soms voor prijzen die ze op internet niet voor een repro durven vragen. Wees altijd op je hoede!
(niet iedereen heeft het geluk in een Pawn-shop een origineel RK te vinden (zie verhaal op WAF).
-
- Lid
Ja dat over die RK zag ik, podverdikkeme 150 dollar ofzo sjonge jonge.
- Tommes
- Lid
Mooi display.
Verhaal van het RK blijft mij ook nog wel even bij..
Verhaal van het RK blijft mij ook nog wel even bij..
Gezocht alles M.B.T Deventer/Schalkhaar 40-45