Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier zou ik wel wat meer foto's van willen zien,want ze lijken mij fake.
Verzamelinteresse:
Brits:43rd Wessex Infantry Division en Guards Armoured division.
Canadees:4th Canadian Armoured Division
US:Armored en Tank Destroyer eenheden en 79th en 90th Infantry Division.
dat zijn ze zeker niet ze komen van op vest ma daar zatten mss 1000 moten gaten in gevonden op een zolder met nog wa ss spullen zal zeker eens betere foto's op zetten
dat zijn ze zeker niet ze komen van op vest ma daar zatten mss 1000 moten gaten in gevonden op een zolder met nog wa ss spullen zal zeker eens betere foto's op zetten
Ik ben benieuwd
Verzamelinteresse:
Brits:43rd Wessex Infantry Division en Guards Armoured division.
Canadees:4th Canadian Armoured Division
US:Armored en Tank Destroyer eenheden en 79th en 90th Infantry Division.
[quote="Destruction"]Dit is gewoon zo mooi Bovo Luger zo ver ik kan zien of schuurvondst? Ook in het oog springend [/op de laaste foto's is het een grondvonst ja , ma mijn anders is in heel goede staad hoor wel van 1918 . maar het blauwe is er af zal wel eens foto op zetten anders grt
Destruction schreef:Dit is gewoon zo mooi Bovo Luger zo ver ik kan zien of schuurvondst? Ook in het oog springend [/op de laaste foto's is het een grondvonst ja , ma mijn anders is in heel goede staad hoor wel van 1918 . maar het blauwe is er af zal wel eens foto op zetten anders grt
Oké zo op die manier Ja graag mist de grip schalen toch nog.
Böse Menschen haben keine Lieder. Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.