Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jurgen schreef:Ik ben niet echt bekend met Nederlands materiaal, maar dit ziet er op zich wel indrukwekkend uit.
Zijn deze "moeilijk" te vinden? En hoeveel verschillende zijn er van?
Hoi Jurgen, Sorry voor mijn late reactie. Heb je reactie gelezen maar vergeten iets terug te sturen. Terug komend op je vraag. Het wordt steeds moeilijker om armschildjes te vinden die ik nog niet hebt. Ze moeten er wezen maar wie? Ik weet het niet.
Vriendelijke groet,
Sander
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"
Mooi om de 2 verschillen te zien van die NVL speldjes. Heb zelf nog een andere variant, met aan achterzijde soort van knoopsgat sluiting. Hoe mooi is onze hobby als je dit allemaal ziet. Krijg nog een mooi EHBO boekje binnen van een LBD man vd handel, zou mooi bij je EHBO mouwband passen
patrickh schreef:Mooi om de 2 verschillen te zien van die NVL speldjes. Heb zelf nog een andere variant, met aan achterzijde soort van knoopsgat sluiting. Hoe mooi is onze hobby als je dit allemaal ziet. Krijg nog een mooi EHBO boekje binnen van een LBD man vd handel, zou mooi bij je EHBO mouwband passen
Fijn je reactie te lezen Patrick! Ben benieuwd naar je boekje. Wie weet past hij wel bij m'n band
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"