Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
patrickh schreef:Met deze opmerking dat het geen regulaire LBD was, ze mochten immers niet bij de officiële LBD dienst draaien...alleen in de Joodsche wyk...
Er is op internet trouwens best wat interessants te vinden over de uitsluiting der Joden bij de LBD en de aanleiding hiervan.
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk hoor zo'n militair voertuig.
Ik heb er helaas de ruimte niet voor anders had ik ook wel zo'n ex-militair voertuig aangeschaft.
Veel rijplezier nog.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Na een verbouwing van 2 jaar en de verhuizing die daarop volgde heb ik de collectie weer opgepakt. Alles is verhuisd en opnieuw ingericht. Hier een aantal overzichtsfoto’s van het geheel hoe het er op dit moment bij staat.
Veel kijk plezier!
Groeten,
Sander
Bijlagen
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"