mortier granaat gevonden noord noordbrabant
-
- Lid
mortier granaat gevonden noord noordbrabant
hallo beste mensen. ik ben net nieuw hier.
graag had ik van jullie geweten of jullie de mortiergranaat die ik heb gevonden kunnen beschrijven waar hij vandaan komt.
ook zou ik willen weten of er uit noord noord-brabant mensen op dit forum zitten.
de foto van de mortier kan ik niet plaatsen, hij is in perfecte staat de kleuren die aan de punt zitten zijn groen rood groen zwart.
ik heb ook nog munitie gevonden een aantal jaren geleden bij graafwerkzaamheden bij ons in de buurt maar ik zag dat er ergens alle codes en afkortingen zijn geplaats dus dat is dan makkelijk achterhalen.
groeten ronnie.
graag had ik van jullie geweten of jullie de mortiergranaat die ik heb gevonden kunnen beschrijven waar hij vandaan komt.
ook zou ik willen weten of er uit noord noord-brabant mensen op dit forum zitten.
de foto van de mortier kan ik niet plaatsen, hij is in perfecte staat de kleuren die aan de punt zitten zijn groen rood groen zwart.
ik heb ook nog munitie gevonden een aantal jaren geleden bij graafwerkzaamheden bij ons in de buurt maar ik zag dat er ergens alle codes en afkortingen zijn geplaats dus dat is dan makkelijk achterhalen.
groeten ronnie.
-
- Lid
Re: mortier granaat gevonden noord noordbrabant
Je mag dit niet bezitten zonder vergunning, dus het is niet heel slim om hier neer te zetten....
Wat versta je onder noord-noord brabant ik kom namelijk uit deze omgeving
Think out of the box!
- zjopske
- Lid
- Contacteer:
Welkom op het forum.
Brabanders zijn er in overvloed, ik ben er zelf ook een
Als ik je beschrijving zo lees dan gaat het hier inderdaad om scherpe munitie en een scherpe mortier.
Kijk hier donders goed mee uit, door de beweging kan het ontstekingsmechanisme weer in werking komen.
En alles wat op scherp staat is verboden m.u.v. vergunning houders.
Ik raad je aan om ze weg te doen, er staan fikse boetes en gevangenis straffen op.
Brabanders zijn er in overvloed, ik ben er zelf ook een
Als ik je beschrijving zo lees dan gaat het hier inderdaad om scherpe munitie en een scherpe mortier.
Kijk hier donders goed mee uit, door de beweging kan het ontstekingsmechanisme weer in werking komen.
En alles wat op scherp staat is verboden m.u.v. vergunning houders.
Ik raad je aan om ze weg te doen, er staan fikse boetes en gevangenis straffen op.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
- petertje35
- Lid
Vraag me af wat er zou gebeuren als dat naar de verbrandingsovens gaat...
''Tijdens de Blitzkrieg in Frankrijk opereerde de 7e pantserdivisie zo snel, dat deze de bijnaam Spookdivisie kreeg.
Zelfs het Duitse opperbevel wist niet altijd waar de divisie zich bevond.....''
Zelfs het Duitse opperbevel wist niet altijd waar de divisie zich bevond.....''
-
- Lid
Die spullen worden tot ontploffing gebracht in de duinen of op oefen gebieden in Duitsland en als het te gevaarlijk is om te vervoeren op de plaats zelf, ze gaan die spullen echt niet verbranden hoor LOL..
Think out of the box!
-
- Lid
ik heb hem niet thuis, de politie is komen kijken en het heeft daarna 1.5 week geduurt voordat de mortier weg was. ben bijna elke dag gaan kijken of hij er nog lag.Nieuwkomer schreef:Je mag dit niet bezitten zonder vergunning, dus het is niet heel slim om hier neer te zetten....
-
- Lid
Als ik het goed begrijp ligt/lag hij al die tijd onder de grond?
Think out of the box!
-
- Lid
hij is naar boven gekomen met het schoonmaken van de sloot.
onze hond heeft hem uitgegraven.
onze hond heeft hem uitgegraven.
-
- Lid
Misschien kun je zelf het antwoord vinden op deze site: http://visualcollector.com/
-
- Lid
jha hij lijkt qua kleurbanden en vorm en staartvinnen op de britse mortier. kleuren komen net niet helemaal overeen. toch bedankt