Gasmaskers België
-
- Lid
Re: Gasmaskers België
In deze staat zijn ze 3-5 euro waard.
Ze zijn zoals gezegd in enorme aantallen gemaakt en uitgereikt en bijna nooit gebruikt.
Er is geen publiek voor en overal waar je komt duiken ze op. Resultaat is dat ze geen frank kosten.
Ze zijn zoals gezegd in enorme aantallen gemaakt en uitgereikt en bijna nooit gebruikt.
Er is geen publiek voor en overal waar je komt duiken ze op. Resultaat is dat ze geen frank kosten.
- KNIL.
- Lid
buiten de waarde om,vind ik het nog een leuk item om in je verzameling te hebben
- US army
- Lid
Oke bedankt van die waardes!
Weet ik genoeg van nu
maar waarom is de ene koker groen en de andere grijs???? zijn op de zelfde plek gevonden.
Weet ik genoeg van nu
maar waarom is de ene koker groen en de andere grijs???? zijn op de zelfde plek gevonden.
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
- Robin V
- Lid
Over het hoe en waarom van de kleur moet ik je schuldig blijven. Een tiental jaar geleden is er een depot gevonden met daarin tienduizenden van deze bussen, nagenoeg allemaal compleet en in goede staat. De waarde is dus nihil, er is geen vraag naar omdat deze overal te vinden zijn. Ik had er een tiental die ik allemaal heb weggegeven.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
-
- Lid
Wat betreft de kleur,misschien verschillende makers of misschien was van de ene de kleur op.
grt Rinke
grt Rinke
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.
- fritz derochebrune
- Lid
Heeft het niet te maken met de verschillende gebruikers? Grijs is de normale kleur, en groen dan voor b.v. bepaalde instanties?
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
-
- Lid
Ik heb er persoonlijk 1tje gekocht ergens in de buurt van Bastogne op een rommelmarkt voor 5 euro in perfecte staat + handleiding en al het nodige erbij.
Mvg,
Mvg,
- yente
- Lid
In mijn omgeving vind je deze nog met hopen, dus naar mijn mening, weg gesmeten geld 
Voor meer info kan je misschien hier kijken: http://www.gasmasks.be/

Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
-
- Lid
Maar het is altijd mooi voor in de vitrinekast..yente schreef:In mijn omgeving vind je deze nog met hopen, dus naar mijn mening, weg gesmeten geld
En als je 5 euro geeft voor zo een Belgischburger gasmasker is het niet echt weg gesmeten geld naar mijn mening..
Maar natuurlijk heb je van die mensen die er ineens 30 euro of meer voor vragen dan is het weg gesmeten geld

Mvg,
- yente
- Lid
Daar heb je wel ergens gelijk 

Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver