Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik hoop maar niet dat je vanwege uw koppigheid (want mijn raad negeer je blijkbaar af) het schroefdraad niet beschadigd heeft van uw Dopplerzünder 15.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
sniper snoop schreef:Ik hoop maar niet dat je vanwege uw koppigheid (want mijn raad negeer je blijkbaar af) het schroefdraad niet beschadigd heeft van uw Dopplerzünder 15.
Het is niet om je tegen te werken hoor, en ik heb hem er niet opgeschroefd, maar op gezet, niets geraakt beschadigd en ik vind hem mooier zo
sniper snoop schreef:Ik hoop maar niet dat je vanwege uw koppigheid (want mijn raad negeer je blijkbaar af) het schroefdraad niet beschadigd heeft van uw Dopplerzünder 15.
Wat is een Dopplerzünder 15?
"Nuts!" - General MacAuliffe 'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Duitse ontsteker dat zijn dienst zag vanaf 1915 tot......geen flauw idee. Het werd gebruikt voor schrapnels o.a.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Duitse ontsteker dat zijn dienst zag vanaf 1915 tot......geen flauw idee. Het werd gebruikt voor schrapnels o.a.
ow oke bedankt!
"Nuts!" - General MacAuliffe 'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Uw ontsteker is gefabriceerd in 1917. Maar uw ontsteker-type zag dienst vanaf 1915. Net zoals je de Dopp.Z.16 hebt. Deze is dan uit 1916 (en geloof me, zeer veel centjes waard....... Met €100 ga je niet toe komen) dat sinds 1916 dienst zag.