betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door leieboordbewoner »

michiel01 schreef:edit: van westland wordt ik echt niet vrolijk. Webshop werkt vaak niet, al een aantal keren gehad dat ik zes keer moest bellen voor ik een keer een bevestiging kreeg. Het is me al zeker 4 keer overkomen dat ik gewoon niets meer hoorde.

Ook al enkele keren besteld bij westland en altijd mijn pakjes binnen de week na betaling (betaling uit BE) ontvangen. Indien de webshop niet werkt, gewoon referentie doormailen en altijd al bevestiging gehad.

Ik heb nu voor het eerst een bestelling geplaatst bij fallen eagle (uk). Heb al goeie referenties gehoord, nu afwachten hoe het bij mij verloopt...
For King & Country
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door Bolt Action »

Ontdekte vandaag http://collectors1900.com Ziet er goed uit, nog niet bij besteld.
Gebruikersavatar
MaxHansen72
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jul 2010, 14:14

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door MaxHansen72 »

leieboordbewoner schreef:
michiel01 schreef:edit: van westland wordt ik echt niet vrolijk. Webshop werkt vaak niet, al een aantal keren gehad dat ik zes keer moest bellen voor ik een keer een bevestiging kreeg. Het is me al zeker 4 keer overkomen dat ik gewoon niets meer hoorde.

Ook al enkele keren besteld bij westland en altijd mijn pakjes binnen de week na betaling (betaling uit BE) ontvangen. Indien de webshop niet werkt, gewoon referentie doormailen en altijd al bevestiging gehad.

Ik heb nu voor het eerst een bestelling geplaatst bij fallen eagle (uk). Heb al goeie referenties gehoord, nu afwachten hoe het bij mij verloopt...

Van falleneagle had ik nog niet eerder gehoord. Ben uiteraard even gaan kijken. Zo op het eerste zicht wel aan de dure kant: bijvoorbeeld 45 GBP voor een Ostfrontmedaille en 15 euro voor een Hindenburgkreuz = way too much.

MaxHansen72
rp1979
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 dec 2008, 12:05

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door rp1979 »

Gebruikersavatar
wessel
Lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 sep 2006, 09:42
Locatie: België

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door wessel »

Ik zie dat deze dealer nog niet besproken is: http://www.militariashop.nl/. Iemand al ooit zaken met hun gedaan?
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door Bolt Action »

wessel schreef:Ik zie dat deze dealer nog niet besproken is: http://www.militariashop.nl/. Iemand al ooit zaken met hun gedaan?
Ja, althans geprobeerd. De website wordt nauwelijks geupdate, althans ik heb nooit nieuwe items erop gezien. En wanneer ik wat probeer te kopen wat nog niet staat aangegeven als verkocht, dan heeft hij het niet op voorraad. Ook reageert hij erg traag. Ik heb net nog 's gekeken, en iets wat ik al ruim meer dan 6 maanden geleden heb probeer te kopen, waar hij dus van zei dat hij het verkocht heeft, staat nog steeds op de website te koop zoals ik hem toendertijd zag.
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door martinus »

Echt irritant dat er zo veel advertenties met items zijn bij staat die al verkocht zijn. Meneer mag inderdaad wel eens updaten...
Men of Valor
Lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 04 okt 2009, 20:53

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door Men of Valor »

Militariashop uit Ten Boer heb ik zelf geen zaken mee gedaan en inderdaad mag hij zijn website wel eens bijwerken!!
Hij staat het weekend van 25 en 26 september wel in de TT-hallen in Assen waar voor het eerst een Military-event word georganiseerd.
Tevens heeft hij wel wat op MP staan alleen naar mijn mening wel vrij prijzig(maar dat heb je met handelaren)

grtz Rinke
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door patrickh »

Als je iets koopt bij wie dan ook,ga er altijd eerst vanuit dat je zelf er genoeg over probeert te weten te komen!Er is geeneen dealer die van alles 100% verstand heeft,ook deze mensen kunnen zich vergissen,en dan hoeft het niet eens opzet te zijn!Ga dus op de eerste plaats van je eigen kennis uit of vergelijk,zoek hulp enz. enz.!Zelfs de beste dealers hebben weleens slecht spul er tussen zitten,en zelfs de slechtste dealers hebben weleens mooi spul er tussen zitten! (sprak een man uit ervaring :wink: )
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door panzer lehr »

Ben vandaag deze tegengekomen kent iemand de shop.?

http://www.overlord1944.com
Gebruikersavatar
Schijnwerper
Lid
Berichten: 688
Lid geworden op: 15 jul 2007, 04:07
Locatie: NH
Ontvangen: 4 keer

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door Schijnwerper »

Nee maar deze sla ik liever over, ziet er mooi uit maar als ik die prijzen zie :o haha wens ik ze succues verder.
Had laatst een Duitse Dailer gevonden, die scherp aan de prijs zit van diverse items die ik zoal verzamel, al waren helaas al wat items verkocht die voor mij zeer intresant waren, maar heb gelijk een aantal dingen besteld als proef ook zeg maar die ze nog wel hadden en wacht af wanneer het binnen is.
Is een Dailer die ik in de gaten hou vanaf nu :D
Al kijk ik wekelijks maandelijks tientallen Dailers af van wat zij zoal te koop hebben staan, puur uit intresse en info vergelijken en etc.
Böse Menschen haben keine Lieder.
Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door rammsander »

Destruction schreef:Nee maar deze sla ik liever over, ziet er mooi uit maar als ik die prijzen zie :o haha wens ik ze succues verder.
Had laatst een Duitse Dailer gevonden, die scherp aan de prijs zit van diverse items die ik zoal verzamel, al waren helaas al wat items verkocht die voor mij zeer intresant waren, maar heb gelijk een aantal dingen besteld als proef ook zeg maar die ze nog wel hadden en wacht af wanneer het binnen is.
welke dealer is dat?
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door panzer lehr »

Ik ben ook wel benieuwd ik ken er maar een maar die staat al in het lijstje vanvoor.
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door Jan Klaassen »

wessel schreef:Ik zie dat deze dealer nog niet besproken is: http://www.militariashop.nl/. Iemand al ooit zaken met hun gedaan?
Is inderdaad erg vervelend. Site is nutteloos... :bonk:
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: betrouwbare onlineshops o.g.v. authenticiteit

Bericht door panzer lehr »

Inderdaad staan mooie spullen op maar mag zijn site wel eens updaten. :bonk:
Plaats reactie