Ebay oplichter!!
-
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Nou,voor die 23 euro kon je toch iets leuks voor kopen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid
- Mooyman
- Lid
Zal je bij voorbaat vertellen dat dreigementen dergelijke lieden allerminst zal afschrikken daar ze weten dat 99% voor dergelijke kleine bedragen geen verdere stappen zullen ondernemen daar de lak dan meestal duurder blijkt dan de brief.laurens schreef:Inderdaad Mooyman![]()
![]()
Bedankt voor de tip Adrian, ik het er zeker niet bij laten.
Dat is dan ook vaak het grote probleem samen met die ontiegelijke plaat die deze lieden voor de kop blijken te hebben.
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
En wat wil je dan gaan doen,je bent ten eerste al meer kwijt aan benzine(Als je met de auto gaat) En ook al sta je bij hem aan zijn deur,wat kun je dan doen.Je kunt wel zeggen: Ik wil mijn geld terug . Maar dat zal hij dat toch niet doen.Timo schreef: Mischien kun je via zn email te weten komen waar hij woont?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Miesjel
- Lid
Hij zal het niet eens verstaan, hij is Duits weet je wel..robin.h schreef: En wat wil je dan gaan doen? Je kunt wel zeggen: Ik wil mijn geld terug . Maar dat zal hij dat toch niet doen.

Overigens is het best klote dat je op deze manier weer 23 euro afhandig is gemaakt.
Het feit dat hij misschien niet gaat reageren op jouw dreigementen wil nog niet zeggen dat je het niet proberen.. Een e-mail tje sturen kan voor jou toch geen kwaad..
En als hij niet reageerd, hoeveel moeite is het voor jou om even aangifte te gaan doen, en een mailtje naar e-bay te sturen? (Als je aangifte gaat doen krijg je bijna zeker je geld terug denk ik..)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
-
- Lid
No way.Miesjel schreef: (Als je aangifte gaat doen krijg je bijna zeker je geld terug denk ik..)
Ik ben in nederland eens naar het politiebureau gegaan voor een gevalletje oplichting en mooi dat je daar te horen krijgt dat ze er niks mee doen en dat het dus niet echt nuttig is om de aangifte ook daadwerkelijk af te maken.
Als dit in nederland al zo is zou je dan echt denken dat in een buitenland een politie organisatie zit te wachten op een hollander die zegt enkele Euro's te zijn kwijtgeraakt?
Zoals Laurens en anderen correct zeggen is het onmogelijk om 100% veilig te kopen dus, wil je blijven kopen via internet,....zal je dit soort zaken moeten blijven incalculeren. Leergeld heet dat.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
- Miesjel
- Lid
- Brianlinden
- Lid