Ebay oplichter!!
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
Daarom koop ik nooit iets wat ik niet gelijk mee kan nemen.
Doe alles handje contantje. Is het een iets te groot bedrag, dan kruip ik bij die gene ff achter rabobank internetbankieren. Kan die persoon gelijk zien dat het over gemaakt is.
Doe alles handje contantje. Is het een iets te groot bedrag, dan kruip ik bij die gene ff achter rabobank internetbankieren. Kan die persoon gelijk zien dat het over gemaakt is.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
We hebben het hier nu over een verkoper maar vergeten wel eens dat het andersom net zo vaak voor komt dat mensen(kopers) hun end van de afspraak niet na komen.
Maak het zelf nog wel eens mee dat een potentiële koper zich niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Niet alleen verkopers rijden dus wel eens een scheve schaats
.
Maak het zelf nog wel eens mee dat een potentiële koper zich niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Niet alleen verkopers rijden dus wel eens een scheve schaats

- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik vind het andersom erger,je bent je geld kwijt en je hebt je item niet gekregen.Als kopers hun afspraken niet nakomen ben je niks kwijt(als verkoper)of je moet het item van te voren hebben verzonden en niet op het geld hebben gewacht.Mooyman schreef:We hebben het hier nu over een verkoper maar vergeten wel eens dat het andersom net zo vaak voor komt dat mensen(kopers) hun end van de afspraak niet na komen.
Niet alleen verkopers rijden dus wel eens een scheve schaats.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Mooyman
- Lid
Niet geheel de realiteit Robin, als een koper afhaakt is het altijd moeilijk het blijkbaar eerder verkochte item te verkopen daar vorige belangstellenden dan weer moeilijk weer warm zijn te krijgen voor een dergelijk item en je vaak weer geheel opnieuw een advertentie moet plaatsen.robin.h schreef:
Ik vind het andersom erger,je bent je geld kwijt en je hebt je item niet gekregen.Als kopers hun afspraken niet nakomen ben je niks kwijt(als verkoper)of je moet het item van te voren hebben verzonden en niet op het geld hebben gewacht.
-
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ok,daar heb je ook wel gelijk in.Maar het is erger(Tenminste,dat vind ik) Als je Bijv.50 euro kwijt bent.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid
Wat een K#T streek!! Ik zou idd een mailtje naar hem sturen om hem te melden dat je hem wilt aanklagen en hem bij ebay melden, misschien kunnen ze hem wel de foto laten sturen.
Als hij verder niet meer reageert zou ik hem echt een mail bom sturen, kan ie z'n mailadres voorlopig niet meer gebruiken en loopt ie z'n handel mis
Als hij verder niet meer reageert zou ik hem echt een mail bom sturen, kan ie z'n mailadres voorlopig niet meer gebruiken en loopt ie z'n handel mis

-
- Lid