Mijn Foto's/doodsprentjes

De Heer Jozef Claes. Deze foto is genomen tijdens het interbellum namelijk in het jaar '36.
Was een infanterist en fotograaf.

Onbekende persoon ook interbellum '38

Duitse postkaart. van Sehott's Gasthof, Lichtentanne, Sa.

Mijn oma bij de Unteroffizier Otto die tijdens de hele oorlog bij hen bleef.

Vermoedelijk oostfronters Maar dit ben ik niet zeker.

De broer van mijn overgrootvader. Belgische cavalerist gestorven in 1904 door een verdwaalde kogel.

Een van de meest gruwelijke foto's in mijn bezit. Foto's uit het concentratie kamp Dachau oorspronkelijk bedoelt voor de pers.
Heb er nog een paar maar deze zijn uit respect voor de slachtoffers niet vertoonbaar.
Mijn andere foto's zijn niet echt interessant om op het forum te plaatsen. de meeste zijn van Kapotte gebouwen en Bruggen.

Mijn eerste stapel Doodprentjes. De eerste 2 zijn babytjes die vroeg zijn gestorven. De derde is de vader ervan.
De Laatste Wilfried Megaert, gestorven in 1940, stierf door te spelen met een Duitse handgranaat.

Van links naar rechts:
Remi-Joseph Casier, leeftijd 20 jaar gestorven op 18 januari 1936 aan een longonsteking.
Gaston jaques en victor Deschryver gestorven op 15 maart 1943 tijdens duitse werken in Oostduinkerke.
Zij stierven toen een muur omviel.
August Dewachter stier op 12 december 1941 aan de ouderdom van 89 jaar

links: Maurice Pierloot stierf in het jaar 1949 aan de leeftijd van 52 jaar.
Rechts: Richard Depoorter, krijgsgevangen en oudstrijder. stierf in 1948 in zwitserland door een ongeluk.
Meneer Depoorter was voor de Oorlog een redelijk bekende wielrenner.

De heer Marcel Packet en broer Julien Packet beiden veroordeeld wegens verzet en ter dood gebracht op 2 September 1943 te Gent.
Ik probeer nu een afspraak te maken met de vrouw van Marcel packet.

Links: Leopold Tampere, gestorven 16 juli 1940
Rechts: de vrouw: Sidonie-Louise Dewachter gestorven 11 september 1942

Familie beuselinck: links de vader gestroven in 1964
Midden: Leon Beuselinck, de zoon, gevangene gezeten in duitsland en overleden aan een daar opgelopen ziekte. gestorven op 1 september 1945
Rechts: De moeder, Clementine Vanhercke, gestorven aan dezelde ziekte als haar zoon op 2 October 1945

De heer Henri Bossuyt gestorven in het jaar 1935

Kaartje van alle gestorven personen wonend in torhout tijdens de 18daagse veldtocht.

Luitenant marcel vanderhaeghen. Medeplichtige bij het verzet van Burgemeester Callewaert en
gestorven op 15 juni 1945 te wolfenbuttel.
Ik post later meer.