Ciney aankopen (van iedereen)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ciney aankopen (van iedereen)

Bericht door coco »

@ akko ik reageer er niet meer op je snapt het toch niet, als je verder wilt praten PB.
@ The Beno, leuke aankoop helaas verboden hier in Nl (nja zonder de juiste vergunningen).
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Ciney aankopen (van iedereen)

Bericht door 779 »

Edgar schreef:Gisteren voor het eerst naar Ciney geweest, één keer en nooit meer. Met name Fransen vragen prijzen die echt niet normaal hoog zijn, en veel replica troep. Mij ook veel te druk. Toch nog wat dingen kunnen scoren, al was het bij mensen die ik op andere beurzen ook zie.

- Bloktas 1910 MA gemarkeerd, compleet met alle schotjes e.d.
- Kledingklopper NL en knopenpoetser, beide pre 40
- Nederlandse pistoolholster M25, pre 40, Van der Valk gestempeld
- Duitse draadknipschaar groot model
- Felddiv. EKM

En nog wat klein spul.

Geen ENKELE Nederlandse helm met plaat gezien, uberhaupt geen overgeschilderde of doorgebruikte....
Edgar,
Dat de prijzen duur zouden zijn op Ciney was al door iedereen gedurende 25 jaar lang al bevestigd. Dat wist je al, en dat er geen 1 Nederlandse helm te koop was, was ook al beetje voorspelbaar, daar de Europese markt voor Nederlands voor 1940 erg klein is... Als je ooit de kans krijgt om weer te gaan, je meot gewoon gewoon geen torenhoge verwachtingen hebben, anders ga je met zon kutgevoel naar huis.

779
Plaats reactie