mag je me eerst uitleggen wat/wie een gemiddelde verzamelaar is.jacob schreef:600 euro??........ik begin me langzamerhand wel af tevragen wat de gemiddelde verzamellaar uitgeeft per maand
een nieuw begin
-
Ernst-H
- Lid
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
- Peter M
- Lid
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=1425
Maar ik denk dat we daarover eens een nieuw topic moeten openen, velen onder ons (waaronder ik) zijn in ondertussen heviger beginnen verzamelen.
Maar ik denk dat we daarover eens een nieuw topic moeten openen, velen onder ons (waaronder ik) zijn in ondertussen heviger beginnen verzamelen.
-
Bjorn
- Lid
Tja, zeker weten.antwerpx schreef: Maar ik denk dat we daarover eens een nieuw topic moeten openen, velen onder ons (waaronder ik) zijn in ondertussen heviger beginnen verzamelen.
Ik wel tenminste. Elke week komt er wel iets nieuws binnen.
Ik gooi ook steeds meer geld over de boeg
''Mam, pap, ik doe dit al 3 jaar, blijf het leuk vinden, het gled maakt niets uit, het stijgt, en verkopen doe ik het toch nog lang niet''.
- Peter M
- Lid
Waar ken ik dat toch van?......................................Oh, van hier thuisBjornSpiN schreef:Ik gooi ook steeds meer geld over de boeg![]()
, en m'n ouders maar zeggen van: ''straks vind je het niet meer leuk, dan raak je ''dat spul'' nooit meer van dat geld kwijt''.
''Mam, pap, ik doe dit al 3 jaar, blijf het leuk vinden, het gled maakt niets uit, het stijgt, en verkopen doe ik het toch nog lang niet''.
![]()
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Daan S.
- Lid
bij mij zijn mijn ouders ook moeilijk aan het doen, de hele zolder ligt vol en er kan niks meer bij
. Maar wat er ligt is moderne militaria (speciale dingen als jungle tenue, kogelwerend vest, ops-vest, enz.), ik ga in september zelf in dienst dus ik denk dat ik dat allemaal ga verkopen, wil toch verder met WO2. Ik had WO2 amerikaanse documentatie leuk gevonden maar daar is echt weinig van te vinden, het is of duits of nederlands
. Maar de komende maand zit ik nog even in de referentie boeken te neuzen