een nieuw begin

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

jacob schreef:600 euro??........ik begin me langzamerhand wel af tevragen wat de gemiddelde verzamellaar uitgeeft per maand
mag je me eerst uitleggen wat/wie een gemiddelde verzamelaar is. :wink: :P :lol:
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
jacob
Lid

Bericht door jacob »

Nou iemand die toch wel redelijk serieus verzamelt en met verstand ervan en niet iemand die gewoon geld teveel heeft en maar wat koopt omdat het zo leuk staat aan de muur (een vette amerikaans olieboer bijvoorbeeld :wink: )
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=1425

Maar ik denk dat we daarover eens een nieuw topic moeten openen, velen onder ons (waaronder ik) zijn in ondertussen heviger beginnen verzamelen.
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

antwerpx schreef: Maar ik denk dat we daarover eens een nieuw topic moeten openen, velen onder ons (waaronder ik) zijn in ondertussen heviger beginnen verzamelen.
Tja, zeker weten.
Ik wel tenminste. Elke week komt er wel iets nieuws binnen.
Ik gooi ook steeds meer geld over de boeg :P :), en m'n ouders maar zeggen van: ''straks vind je het niet meer leuk, dan raak je ''dat spul'' nooit meer van dat geld kwijt''.
''Mam, pap, ik doe dit al 3 jaar, blijf het leuk vinden, het gled maakt niets uit, het stijgt, en verkopen doe ik het toch nog lang niet''.
:P :)
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

BjornSpiN schreef:Ik gooi ook steeds meer geld over de boeg :P :), en m'n ouders maar zeggen van: ''straks vind je het niet meer leuk, dan raak je ''dat spul'' nooit meer van dat geld kwijt''.
''Mam, pap, ik doe dit al 3 jaar, blijf het leuk vinden, het gled maakt niets uit, het stijgt, en verkopen doe ik het toch nog lang niet''.
:P :)
Waar ken ik dat toch van?......................................Oh, van hier thuis :)
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

antwerpx schreef: Waar ken ik dat toch van?......................................Oh, van hier thuis :)
Is het herkenbaar? :P :)
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

idem hier.. mijn ouders en vrienden verklaren me voor gek.. maar wat zou dat, ik val hun er toch niet mee lastig.. :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
gilles
Lid

Bericht door gilles »

Ik verzwijg van men ouders dat ik iets koop :)
Guido
Lid

Bericht door Guido »

och mijn ouders doen over het algemeen niet moelijk vinden het eerder interessant als ik iets nieuws aankoop.. maar sterk gebrek aan ruimte dar klagen ze wel over :S
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

Bij mij valt dat wel mee, ze durven wel te klagen als ze zien dat ek met vele euro's 'goochel', maar dan zeg ik altijd wel "het is meer waard dan dat ik er voor betaald heb, en de waarde blijft stijgen"
Zij dan: "jaja, totdat die markt instuikt" :)
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Tim schreef:Zij dan: "jaja, totdat die markt instuikt" :)
Op dat moment gaat het pas echt intressant worden ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

haha heb je inderdaad gelijk in! maar ik denk dat iedereen wel is afgehaakt
Daan S.
Lid

Bericht door Daan S. »

bij mij zijn mijn ouders ook moeilijk aan het doen, de hele zolder ligt vol en er kan niks meer bij :lol:. Maar wat er ligt is moderne militaria (speciale dingen als jungle tenue, kogelwerend vest, ops-vest, enz.), ik ga in september zelf in dienst dus ik denk dat ik dat allemaal ga verkopen, wil toch verder met WO2. Ik had WO2 amerikaanse documentatie leuk gevonden maar daar is echt weinig van te vinden, het is of duits of nederlands :?. Maar de komende maand zit ik nog even in de referentie boeken te neuzen 8)
Plaats reactie