Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
[quote="Edgar"]Hoi Dennis (aka plunjebaalverzamelaar van een tijdje geleden, volgens mij was jij toch gebanned?)
Anyway, leuk spul idd, maar jammer er idd veel replica tussen zit.[/quote
Het is wel weer jammer dat dezelfde figuren ( coco en edgar )zich zonder enige kennis van zaken uitspreken over personen die ze niet mogen .
Ze halen als vanouds dit forum weer naar beneden .
geen grappen, hoe het fatsoenlijk, ik lees mee en verifieer dat wat er wordt gezegt in dit topic. Mocht je het nodig vinden iets met iemand uit te vechten, dan doe je dat niet hier. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Goh, mag een mening niet meer gegeven worden, Michiel? Feit is dat er veel replica tussen zit, dat ziet iedere verzamelaar die serieus bezig is. Ook grappig dat je beweer dat ik geen kennis heb, ik weet wel beter na 8 jaar verzamelen en de nodige contacten, Dennis Kluit.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Zijn die 2 niet één en dezelfde? Een jaar lang hoor je Jantje niet en nu de collectie van "Dennis" weer te sprake komt is ie er weer? Of is dit nou mijn gevoel? Mss even checken?
Edgar schreef:Goh, mag een mening niet meer gegeven worden, Michiel? Feit is dat er veel replica tussen zit, dat ziet iedere verzamelaar die serieus bezig is. Ook grappig dat je beweer dat ik geen kennis heb, ik weet wel beter na 8 jaar verzamelen en de nodige contacten, Dennis Kluit.
ben je nog steeds serieus bezig met je nato verzameling , edgar ?
en 8 jaar is hooguit je leeftijd !