Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit is een van de mooiste verzamelingen die ik op dit forum heb gezien! die flare guns, ook echt prachtig! en die mortieren en de panzerfausts en de faustpatrones, Prachtig! en die maxim, ik ben sprakeloos
Laatst gewijzigd door Jauke op 27 jan 2011, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Nette verzameling inderdaad, vooral je Luftwaffe items vind ik mooi. Panzerfaust zou ik ook graag in de collectie opnemen, maar helaas kan dat hier niet...
Wow die vlag is super!
Even een vraagje, die K98 met dat MG13 (?) magazijn welk model K98 is dat en is dit een veldmodificatie of een fabrieks gemaakte?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco schreef:Wow die vlag is super!
Even een vraagje, die K98 met dat MG13 (?) magazijn welk model K98 is dat en is dit een veldmodificatie of een fabrieks gemaakte?
dit weet ik niet ze denk nie dan ze da in de fabrieken hebben gemaakt mij mij zit het op een byf van 44 gemonteerd ma meer daar over kan ik je niet vertelen weet er zelf weinig over
coco schreef:Wow die vlag is super!
Dat is idd een k98 met MG13 magazijn, maar in die vorm wordt het een Grabenmagazin genoemt