verzameling Johan
Re: verzameling Johan
Hier nog enkele aanwinsten.
Ansichtkaart, deze verzamel ik ook mobilisatie ansichtkaarten, Nederlandse manschapschoenen, en Hembrug loopbeschermer en reinigingsset.
Mvg Johan
Ansichtkaart, deze verzamel ik ook mobilisatie ansichtkaarten, Nederlandse manschapschoenen, en Hembrug loopbeschermer en reinigingsset.
Mvg Johan
- fritz derochebrune
- Lid
Ziet er mooi uit, vooral de ansichtkaart 

In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Nog 2 items in de verzameling.
Veldpet M31 nieuwe aanwinst, en infanterie schild.
Mvg Johan
Veldpet M31 nieuwe aanwinst, en infanterie schild.
Mvg Johan
- koe op zolder
- Lid
Wauw, mooie aanwinsten! Ik vind dat schild echt prachtig, een zeldzaam item ook! Tof spul!
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- zjopske
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad een leuke schutters plaat, is deze Nederlands of Duits?
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Deze plaat is door het Nederlandse leger in gebruik geweest, is een vondst uit een kanaal in Nederland.
Mvg Johan
Mvg Johan
- Alex
- Beste Signature 2007
Hallo Johan,
Is dat dat schuitje dan van Marktplaats af komt? Had daar nogal mijn twijfels over..
Verder mooi schildje dat je er bij hebt!
Alex
Is dat dat schuitje dan van Marktplaats af komt? Had daar nogal mijn twijfels over..
Verder mooi schildje dat je er bij hebt!
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
-
- Lid
Helaas heb ik ook mijn twijfels over de originaliteit van het schuitje.....
grt emiel
grt emiel
Klopt Alex,
Blijkt toch een origineel te zijn,uit een oude verzameling,was meer twijfel over ,o.a omdat deze er nog zo goed uitzag,heb dit ook op nl militaria forum zien staan.
De stof ziet, en voelt hetzelde aan als andere wollen stof uit die tijd, heb meer manschappen spul, is zeker geen nieuwe copie, deze zijn anders.
Mvg Johan
Blijkt toch een origineel te zijn,uit een oude verzameling,was meer twijfel over ,o.a omdat deze er nog zo goed uitzag,heb dit ook op nl militaria forum zien staan.
De stof ziet, en voelt hetzelde aan als andere wollen stof uit die tijd, heb meer manschappen spul, is zeker geen nieuwe copie, deze zijn anders.
Mvg Johan
- Jolijn
- Lid
Het schuitje ziet er i.m.o ook erg nieuw uit, maarja heb m niet in handen gehad, dus als jij er van overtuigd bent dat het orgineel is...
Wel een mooi schild
Wel een mooi schild

-
- Lid
Verzamel jij ook Nederlands?Jolijn schreef:Het schuitje ziet er i.m.o ook erg nieuw uit, maarja heb m niet in handen gehad, dus als jij er van overtuigd bent dat het orgineel is...
Wel een mooi schild
- mmbroek
- Lid
jurgen schreef:Verzamel jij ook Nederlands?Jolijn schreef:Het schuitje ziet er i.m.o ook erg nieuw uit, maarja heb m niet in handen gehad, dus als jij er van overtuigd bent dat het orgineel is...
Wel een mooi schild
Jolijn schreef:Btw, ik wil gaan verzamelen.
Ik ben niet van plan gelijk een hele pop aan spullen en uitrusting te gaan kopen natuurlijk, maar het gaat me dusdanig interreseren dat ik wel wil gaan verzamelen
(Sowieso Duits, Wehrmacht)

-
- Lid
lekker boeiend als iemand dat niet gelezen heeft.
Leuke spullen hoor!
Leuke spullen hoor!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Jolijn
- Lid
Neejurgen schreef:Verzamel jij ook Nederlands?Jolijn schreef:Het schuitje ziet er i.m.o ook erg nieuw uit, maarja heb m niet in handen gehad, dus als jij er van overtuigd bent dat het orgineel is...
Wel een mooi schild

Maar dan kan ik toch wel vinden dat het er nieuw uitziet?
- mmbroek
- Lid
Ik bedoel dat iemand die net een maand verzameld en zich wil richten op Duits, een maand later al een oordeel kan geven over een Nederlands schuitje...coco schreef:lekker boeiend als iemand dat niet gelezen heeft.
Leuke spullen hoor!
Iemand die 69.85 van zijn berichten bij babbelbox heeft, moeten we dan wel serieus nemen.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!