Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vind het fifty-fifty, uitrustingsstukken oke, is iets moois en het oogt mooier op het eerste gezicht! Maar foto's hebben ook iets speciaals, elke foto geeft een uniek beeld van de oorlog, de meeste foto's heeft niemand! Ook kun je aan foto's zien hoe de soldaten de uitrusting gebruikten en droegen, en dat is ook mooi om te bekijken! Dat is mijn mening maar ieder heeft zijn ding.
als jij 77fotos heb met daarop een standaard duitse soldaat vind ik beetje overdreven! ik heb 1 foto album met 90 foto's zeer interessant ect maar een helm geeft ook veel waarde voor mij! nu is het niet alleen een plaatje maar ook echt realistisch en zo vast te pakken!
Guido schreef:als jij 77fotos heb met daarop een standaard duitse soldaat vind ik beetje overdreven! ik heb 1 foto album met 90 foto's zeer interessant ect maar een helm geeft ook veel waarde voor mij! nu is het niet alleen een plaatje maar ook echt realistisch en zo vast te pakken!
Ik heb foto's die in boeken worden gepubliceerd! , zo speciaal zijn ze