Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ja eigenlijk wel grappig takken om de wite camo,maar ik doe hem dan rond mijn andre wh helm Het is een moeilijke beslissing, morgen koop ik hem of niet,
Ik denk dat een kriegsmarine white wash veel intressanter een waardevoller is de een WH white wash.Moest ik het geld hebben(wat ik dus niet heb ) , dan had ik hem al gekocht
Stravers schreef:Net binnengekregen 85 Wehrmacht foto's, zitten erg leuke tussen o.a. 1 van de koning van Bulgarije heb ik me laten vertellen. Ik zal er een paar hier posten zodat jullie een indruk krijgen. De scan is niet zoals de foto, op de scan is ie een beetje wazig
Ja welke dat is weet ik helaas niet, de foto's zijn van klein formaat dus duidelijke details zijn moeilijk te zien. bij de post waar ik vier foto's heb geplaatst staat ie volgens mij bij (in het echt is de foto duidelijker, die scanner is alleen klote) die ene met veel officieren en waar op de achtergrond een lange rij met soldaten staat.
Welk monument het is weet ik niet, het zijn volgens mij Oostfront foto's dus ik denk iets russisch ofzo.
Kan je iets meer vertellen over die Belgische poorten?
Een Belgische poort is een stuk hekwerk, dat talrijk gebruikt werd aan de Belgisch/Duitse grens vlak voor de inval in mei 1940. In theorie zou een tank die op de poort inrijdt aanvankelijk het metaal plooien, waarna nog niet geplooide stukken zich om de tank heen zouden klemmen. De juiste theorie ken ik niet, maar het was iets in die aard. De poorten zijn trouwens ook talrijk gebruikt aan de Normandische kust.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944